استقبال صدا و سیما از حبیب پس از 7 سال ؛ بازگشتی که به او کمکی نکرد! [+فیلم]

با گذشت ۷سال از فوت استاد حبیب محبیان خواننده پیشکسوت، استقبال صدا و سیما از حبیب پس از 7 سال توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

قطعه قبله‌ نما حبیب در شب عید قربان از شبکه دو سیما پخش شد ! این اثر سالها پیش تولید و منتشر شده بود اما هرگز در زمان حیات این خواننده اجازه نشر و پخش در صداوسیما نداشت. این اثر تحت عنوان استقبال صدا و سیما جمهوری اسلامی  از حبیب پس از 7 سال فوتش در صفحات مجازی خبرساز شد.ه است.

استقبال صدا و سیما از حبیب پس از 7 سال

پخش اهنگ حبیب در شب عید قربان از صدا و سیما

حبیب محبیان، معروف به حبیب (۴ مهر ۱۳۲۶ – ۲۱ خرداد ۱۳۹۵)، خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه‌سرای سرشناس و صاحب سبک ایرانی بود. او در دههٔ ۱۳۵۰ خورشیدی با آلبوم مرد تنهای شب به شهرت رسید.

استقبال صدا و سیما از حبیب پس از 7 سال

فیلم استقبال صدا و سیما در شب عید قربان از اهنگ حبیب

حبیب در سال ۱۳۶۲ به‌دلیل ممنوعیت خواندن وی در ایران، ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۴ در لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا ساکن شد. او در سال ۱۳۸۸ با نگاشتن نامه‌ای به رئیس‌جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد، خواستار حضور در کشور شد و با موافقت ضمنی و پذیرفتن رعایت برخی شرایط به‌همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت و در رامسر، چهارصد دستگاه اقامت کرد.

حبیب مدت‌ها مبتلا به بیماری قلبی بود و در نهایت در ساعت ۹ صبح جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ در ۶۸ سالگی بر اثر ایست قلبی در روستای نیاسته، کتالم، رامسر درگذشت. حال پس از گذر 7 سال از مرگ حبیب صدا و سیما صدای حبیب را در انتن رسمی پخش کرد !

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *