ببینید: چهره جدید نفیسه روشن با آرایش جدیدش کولاک کرد! +[تفریحات خطرناک نفیسه روشن در شمال]

به تازگی عکسی با عنوان چهره جدید نفیسه روشن در فضای فجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

تصویری از نفیسه روشن بازیگر خوب ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است که باعث تعجب کاربران شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید نفیسه روشن همراه ما بمانید.

چهره جدید نفیسه روشن

جدید ترین عکس نفیسه روشن

به گزارش منابع خبری:

نفیسه روشن متولد  ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ است و در بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. در ادامه می‌توانید عکس چهره تازه نفیسه روشن را مشاهده کنید:

چهره جدید نفیسه روشن
چهره جدید نفیسه روشن

بیشتر بخوانید:

مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست؟ + شوخی نفیسه روشن با ازدواج آن‌ها

عکس : استایل جنجالی‌ نفیسه روشن در کنسرت

تفریحات خطرناک نفیسه روشن در شمال

فیلم تفریحات راپل بازی نفیسه روشن

راپل بازی نفیسه روشن روی دیوار سد در رسانه‌ها با توجه مخاطبان بسیاری روبه‌رو شده است. در ادامه با فیلم تفریحات خطرناک راپل بازی نفیسه روشن همراه فیگار بمانید. فیلم منشتر شده از تفریحات خطرناک نفیسه روشن در شمال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و توجهات زیادی را به‌خود جلب کرده است. فیلم تفریحات خطرناک راپل بازی روی دیوار سد نفیسه روشن در شمال در فضای مجازی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

تفریحات خطرناک نفیسه روشن در شمال

راپل یک ورزش محبوب و پرطرفدار و نوعی حرفه ی ماجراجویانه می باشد که در بین کوه نوردان ،علاقه مندان طرفداران بسیاری دارد. در حقیقت، تفریح راپل یک نوع تکنیک محبوب در ورزش صخره نوردی است. به همین خاطر، نمی توان راپل را به عنوان یک ورزش رسمی جداگانه نام بُرد. اما می توانید راپل را در دسته تفریحات سالم در طبیعت قرار دهید.

این ورزش و تفریح محبوب ظاهرا جز تفریحات نفیسه روشن راپل قرار دارد.

ویدیو راپل بازی نفیسه روشن در شمال

همچنین به تازگی عکسی از حیوان خانگی عجیب نفیسه روشن در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر محبوب ایجاد کرده است.

نفیسه روشن (زادهٔ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعهٔ روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال ۱۳۸۲ به نمایش درآمد اما با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *