تغییر عجیب صدا در کنسرت ؛ شادمهر به ابی [+فیلم]

به تازگی انتشار فیلم تغییر عجیب صدا در کنسرت شادمهر به ابی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

ویدیو تغییر صدا در کنسرت تحت عنوان فیلم تغییر عجیب صدا شادمهر به ابی در کنسرت در صفحات مجازی خبرساز شد. در ادامه با ویدیو وایرال فیلم تغییر صدا شادمهر به ابی در کنسرت همراه فگار باشید.

تغییر عجیب صدا در کنسرت

فیلم تغییر صدا در کنسرت شادمهر به ابی

کنسرت شادمهر عقیلی اخیرا در زوریخ برگزار شده که اجرای شادمهر عقیلی و دخترش با آهنگ ای ایران در کنسرت شادمهر، با بازخوردهای متفاوتی در فضای مجازی و شبکات اجتماعی مواجه شده است.

تغییر عجیب صدا در کنسرت

ویدیو تغییر صدا شادمهر به ابی در کنسرت

شادمهر عقیلی در سال 1375 وقتی 25 ساله بود به‌عنوان آهنگساز شروع به ساخت قطعات بی‌کلامی بنام «معبود»، «فصل آشنایی» و «گل گندم» کرد که بعدا تبدیل به آلبوم بهارمن شد. شادمهر عقیلی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری ادامه داد. اخیرا کلیپ تغییر صدا شادمهر به ابی در کنسرت خبرساز شده است.

همچنین شادمهر بالاخره اهنگ تماشا از البوم دهاتی را زنده اجرا کرد : اگه آفتاب تو چشات خونه کنه ، میتونه خورشید دیوونه کنه. اجرای این آهنگ منجر به خاطره‌بازی شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *