ویدیو : اجرای زنده آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی

به تازگی ویدیویی از اجرای زنده آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کابران فضای مجازی را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از اجرا دیدنی آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی در فضای مجازی پخش شده  که بسیار شنیدنی می باشد. گویا ویدیو آخرین اجرا جذاب آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی کابران بسیاری را شوکه کرده است.

اجرای زنده آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی

اجرا لایو آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی

امروز ویدیویی ازز اجرا زیبای شادمهر عقیلی با آهنگ “برهنه” در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بسیار جذاب و دیدنی می باشد. چندی پیش نیز خبری مبنی بر هوش مصنوعی و آهنگ شادمهر عقیلی در فضای مجازی پخش شد که با گویا خود مهستی این آهنگ را خوانده است.

برخی از کاربران مدعی هستند که شادمهر این آهنگ را به افتخار بانو مهستی خوانده و حتی مدعی شده بودند که قرار بوده این آهنگ را مهستی بخواند که بیماری و برخی مشکلات دیگر به او امان نداد و بعد از مدتی هم این خواننده زن محبوب موسیقی ایرانی درگذشت.

شادمهر در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. سه برادر به نام‌های حمید، محمد تقی و محمد علی و یک خواهر به اسم پروین داشت که از این سه برادر، یکی از آن‌ها حین خدمت سربازی و یکی از آن‌ها در زلزلهٔ رودبار فوت شدند. محمد تقی نیز در سال 92 درگذشت. پدرش نیز در دوران نوجوانی شادمهر درگذشت. نام پدر وی علیقلی و مادر وی که هم‌اکنون مقیم ایران است عاصفه است.

اجرای زنده آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی
اجرای زنده آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی

اجرا دیدنی آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از آخرین اجرا جذاب آهنگ برهنه توسط شادمهر عقیلی را ببینید:

سال 1375 وقتی 25 ساله بود بعنوان آهنگساز شروع به ساخت قطعات بی کلامی بنام «معبود» ، «فصل آشنایی» و «گل گندم» کرد که بعدا تبدیل به آلبوم بهارمن شد .این آلبوم را 800 هزار تومان آن زمان به شرکت طنین فروخت تا اینکه مدتی بعد بعنوان آهنگساز کارمزدی وارد صدا و سیما شد.

مدتی با علیرضا عصار وارد همکاری شد تا اینکه تصمیم گرفت خودش بخواند که بعد از چند ماه تلاش آلبوم «مسافر» را در سال 1377 وقتی 26 ساله بود منتشر کرد. این آلبوم با استقبال زیادی مواجه شد تا یکسال بعد در سال 1378 سومین آلبوم او بنام «دهاتی» پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی بعد از انقلاب 1357 لقب گرفت .گفته می شود آلبوم دهاتی در آن زمان بیش از 10 میلیون نسخه فروش کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *