جنجال ادعای جدید شادی امین درباره تمایلات جنسی مهرشاد شهیدی

ماجرای بین شادی امین مهرشاد شهیدی چیست؟ شادی امین از جملهٔ سازمان‌دهندگان تظاهرات ۳۵۰۰ نفره ۱۹۸۸ در فرانکفورت علیه سفر هانس-دیتریش گنشر به ایران بود.

ماجرای بین شادی امین مهرشاد شهیدی

شادی امین فعال حقوق بشر اهل ایران است که در آلمان اقامت دارد. او یکی از مدیران سازمان عدالت برای ایران و مسئول و هماهنگ‌ کنندهٔ شبکه همجنسگرایان و ترنس‌جندرهای ایرانی است.

مهرشاد شهیدی کیست ؟

مهرشاد شهیدی کیست
مهرشاد شهیدی کیست

بعد از ماجراهایی که از شهریور 1401 تا به امروز در ایران اتفاق می‌افتد و فوت برخی از جوانان ایرانی (چه خودی چه غیر خودی) شادی امین ادعا می‌کند که برخی از آن‌ها در زمان حیات همجنسگرا بوده و تمایلات متفاوتی داشتند.

او در ابتدا ادعا کرد نیکا شاه کرمی همجنسگراست‌، که خاله نیکا در صفحه اینستاگرامش این جریان را تکذیب کرد و گفت که شادی امین به دنبال ماجراهای دیگری است و دارد سوءاستفاده می‌کند.

ماجرای بین شادی امین مهرشاد شهیدی

به تازگی نیز شادی امین ادعا دارد مهرشاد شهیدی، جوان مرحوم دیگری که در سن نوزده سالگی فوت کرد و در زمان حیات به آشپزی مشغول بود، همجنسگرا بوده است. البته این نظریه نیز از طرف خانواده مهرشاد شهیدی رد شده است.

شادی امین پس از انقلاب ۱۳۵۷، فعالیت سیاسی خود را به عنوان هوادار سازمان چریک‌های فدائی خلق آغاز کرد و پس از انشعاب آن سازمان، به جناح سازمان فدائیان خلق (اقلیت) پیوست. وی در سال‌های بعد فعالیت خود با تمرکز بر مسائل زنان و همجنس‌گرایان زن ادامه داد.

بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی با عقاید و فعالیت‌های شادی امین مخالف هستند و او را شیاد می‌نامند که به دنبال پول است. (سایت فیگار صرفا اخبار را بازنشر می‌کند و جهت‌گیری نسبت به محتوای اخبار ندارد).

بیشتر بخوانید:

جنجال ادعای جدید شادی امین درباره تمایلات جنسی مهرشاد شهیدی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *