داور عصر جدید عزادار شد ؛ مرگ مادر آریا عظیمی نژاد [+عکس]

آریا عظیمی نژاد، داور برجسته‌ی مسابقه‌ی عصر جدید ، به سوگ مادرش نشست و در نوشتار داور عصر جدید عزادار شد به جزئیات خبر خواهیم پرداخت.

آریا عظیمی نژاد، صبح امروز مادرش را از دست داد و این داور عصر جدید عزادار شد تا شوک بزرگی به این خانواده متحمل شود.

داور عصر جدید عزادار شد

  • مرگ مادر آریا عظیمی نژاد
داور عصر جدید عزادار شد
مرگ مادر داور عصر جدید

آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت 1352 در تهران می‌باشد. او آهنگساز موسیقی فیلم‌های ایرانی زیادی است که جدیداً نیز داور عصرجدید شده بود، به غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست و آریا عظیمی نژاد عزادار شد .

در ادامه می‌توانید تصویر آریا عظیمی نژاد در مراسم ختم مادرش را ببینید:

داور عصر جدید عزادار شد
مرگ مادر آریا عظیمی نژاد

از مشهورترین آثار این آهنگساز، می‌توان به آهنگسازی مجموعه‌ی پایتخت و فیلم سینمایی میم مثل مادر را نام برد. همچنین او در کارنامه کاری خود آهنگسازی برای 6 تئاتر، 30 سریال تلویزیونی و بیش از 20 فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دارد.

استعداد موسیقیایی آریا، توسط پدرش کشف شد. موفقیت‌هایی که او در این عرصه کسب کرده است، تنها به داخل کشور محدود نمی‌شود و او در سال 83 و در جشنواره‌ی موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد.

همچنین او در سال 1400، یکی از داوران مجموعه‌ی عصر جدید شد که توانست به محبوبت خود بیافزاید.وی سه‌تار را نزد پدربزرگ خود فراگرفت و سپس نزد اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زند وکیلی آموزش دید.

او در سال 1372، در رشته‌ی موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شد و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی کمال پورتراب به فراگیری دانش موسیقی پرداخت. علاقه‌ی او به موسیقی فولکلور ایرانی سبب شده تا مجموعه‌ای از موسیقی نواحی ایران را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها در ساخت موسیقی فیلم استفاده نماید.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *