فوری: شباهت عجیب و جنجالی سحر قریشی با سحر تبر [+عکس]

شباهت عجیب سحر قریشی با سحر تبر در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

شباهت عجیب سحر قریشی به سحر تبر باعث شد که رسانه‌ها به نابودی سحر قریشی از لحاظ چهره اشاره کنند. اما ایا این تغییر چهره با تتوی سحر قریشی روی صورت باعث شده تا بازیگر زن زیبایی اش را نابود کند؟

افشاگری: شباهت عجیب و جنجالی سحر قریشی با سحر تبر [+عکس]

عکس منتشر شده از سحر قریشی در اینستاگرام و شباهت عجیب این بازیگر زن سابق به سحر تبر با واکنش های منفی کاربران مواجه شد. سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد و بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت با امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد.

سحر قریشی در پی جدایی از امیر تتلو به دبی امارات مهاجرت کرده و فعالیت خود در فضای مجازی را بیشتر کرده است. سحر قریشی در مصاحبه ای گفته است:

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم

عکسی های جدید سحر قریشی در شبکه های اجتماعی تصویری به دست می دهد که حاکی از شباهت زیاد این بازیگر زن سابق سینمای ایران به سحر تبر است.

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام «مهران اخوان ذاکر» ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد. فاطمه خویشوند مشهور به سحر تبر در فضای مجازی از شاخ های اینستاگرامی بود که مهرماه سال ۱۳۹۸ بازداشت و محاکمه شد.

سحر قریشی با انتشار عکس زیر که به شدت با سحر تبر شباهت دارد، می‌نویسد:

من بالم رو پیدا کردم💓/ گفته بودم بالم رو پیدا کنم میرم …/ ببین درست رنگ دستامه 😉/ همیشه فکر میکردم یا سفیده یا شیشه اى اما رنگى بود 👼🏻

سحر تبر را در عکس زیر ببینید و چهره او را با سحر قریشی مقایسه کنید:

شباهت سحر قریشی و سحر تبر
شباهت سحر قریشی و سحر تبر

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *