اعتراضات اینترنشنال ؛ از دستگیری تا ذوق‌زدگی! [+عکس]

گویا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟ در ادامه با عنوان اعتراضات اینترنشنال همراه با ما بمانید.

ذوق‌زدگی رسانه‌های خارجی از وارد کردن چاشنی اقتصادی‌محور به اغتشاشات موج جدیدی را بین رسانه‌های داخلی و خارجی برهم زده است.

اعتراضات اینترنشنال ؛ از دستگیری تا ذوق‌زدگی! [+عکس]

اعتراضات در اینترنشنال, اعتراضات و اخبار اینترنشنال, اعتراضات در خبرهای اینترنشنال
اعتراضات در اینترنشنال

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران اینترنشنال پس از انتشار خبر حضور آیت‌الله رئیسی در دانشگاه الزهراء (ع)، ویدیویی منتشر کرد و می‌گوید مربوط به کشف حجاب دختران مقابل این دانشگاه در اعتراض به حضور رئیس‌جمهور است!

اما سوال اساسی اینجاست که آیا خبرنگاران شبکه اینترنشنال سعودی در ایران دستگیر شدند؟

در هفته‌های گذشته تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های به‌ظاهر اصلاح‌طلب به دلیل نقش داشتن در آشوب و التهاب و تهیه خوراک خبری مدنظر رسانه‌های معاند، بازداشت شدند. بازداشت این افراد با اعتراض رسانه‌های «سعودی-انگلیسی-اسرائیلی» مواجه شده و آن‌ها چندین بار خواستار آزادی این افراد شدند.

اعتراضات و اخبار اینترنشنال

تلویزیون سعودی در گزارشی دو توهم بزرگ زده است؛ نخست اینکه دانشگاه الزهرا را در عرض چند ساعت از ونک به خیابان شریعتی منتقل کرده، که از قضا کار سنگینی است! هرچند احتمالاً برای کسی که بتواند وجدان خود را برای خیانت به وطن با دلار بن‌سلمان قاتل راضی کند، جابه‌جا کردن کیلومتری دانشگاه هم چندان سخت نیست!

شبکه «سعودی-انگلیسی-اسرائیلی» «ایران اینترنشنال» صراحتاً به اصل مسئله اعتراف کرد و گفت:

در شرایطی که شماری از خبرنگاران برای گزارش اعتراضات ایران بازداشت شدند و دسترسی رسانه‌های خارجی به داخل ایران تقریباً غیرممکن است و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور هم هیچ دفتر و خبرنگاری در ایران ندارند، پوشش دقیق اخبار داخل ایران از همیشه سخت‌تر به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

اعتراضات در خبرهای اینترنشنال


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *