ادعای جدید پدر سما جهانباز درباره دزد دخترش! [+فیلم]

چند روز قبل سرنخ‌های فاطمه گودرزی باعث شد تا پدر سما جهانباز هم کمی به خودش بیاید و از دزدیده شدن دختر گمشده اصفهانی در شیراز حرف بزند.

پدر سما جهانباز و دزد دخترش در شیراز

در ادامه توجه شما را از آخرین فیلم پدر سما جهانباز درباره پیدا کردن دزد دخترش در شیراز رونمایی می‌کنیم. این فیلم درواقع ادعای پدر دختر گمشده اصفهانی در شیراز است که می‌شود به آن توجه بشتری کرد تا شاید این دختر گمشده در شیراز را زودتر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

20 خبر از حقایق پنهان سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی [+ عکس و فیلم از جزییات]

ادعای جدید پدر سما جهانباز درباره دزد دخترش

پدر سما جهان باز بعد از آپلود کردن این ویدئو که در ادامه می‌بینید، نوشته:

تیرماه ۱۴۰۱دختر 22 ساله اصفهانی به نام سما سیمیران جهانباز که برای سفر به شیراز رفته بود، در خیابان معالی آباد شیراز گمشده/ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه اش در شهر شیراز رفته بود سما برای جا به جا کردن یک قطعه طلای کوچک به طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین بار که با مادرم حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می رسد اما یکدفعه غیبش زد و گوشی اش خاموش شد.

اخبار بیشتر درباره سما جهانباز دختری که در شیراز با عنوان دختر گمشده اصفهانی گم شده است:


9 thoughts on “ادعای جدید پدر سما جهانباز درباره دزد دخترش! [+فیلم]

      1. چطور میشه که دوربین ها کل مسیری رو که اون تروریست اومد و گرفت و بعدش حتی همدستش و خونه تروریست و پیدا کردین ولی سما رو نتونستین پیدا کنید ،چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  1. سیستم مخابراتی کشور باید آنقدر پیشرفته باشد که گوشیهای خاموش و یاسیمکارتهای خارج از گوشی هم اگرته چاه هزارمتری هم باشند قابل ردیابی باشند .

  2. دزدیده شدن سما جهانباز، کشتار شاهچراغ ،اغتشاشات وکشتار مردم بیگناه همه از یکجا آب میخوره این مسائل کار کفتار صفت هایی است که نه معنی پدرو مادر رو میفهمن نه معنی خواهر و برادر رو میفهمن نه معنی خانواده رو میفهمن اینها در واقع حروم زاده هایی هستند که کوچکترین بویی از انسانیت نبرده اند اینها حقیقتا مصادیق مغضوب علیهم وضاللینی هستند که قرآن کریم به آن اشاره کرده است خدا لعنتشون کنه به سر خودشون بیاد خیر نبینند مسعود رجوی مریم رجوی منافقین دیگه ای که اون ور آبند ازین جمله اند خدا لعنت کنه آل سعود و اسرائیل و انگلیس و آمریکا رو خیر نبینند که همشون شده‌اند خر خرتر ازخر شیطان ملعون

  3. پدر سما عزیزم لطفا بزن تو اینترنت و شماره تلفن و آدرس دکتر گاورسی بجستان رو پیدا کن میگن جن داره و میتونه دخترتو پیدا کنه من خودم تجربه داشتم ولی نه پیش ایشون پیش هاج کمالی رفتم و ایشون بعد از یک سال که از پسرم دور بودم و دو ساعت بعد پسرم رو برگردوند ،حالا شاید گاورسی بتونه به شما کمک کنه ،دوستان اگه کسی میتونه به پدر سما بگه که بره پیش گاورسی بجستان

  4. خیلی مسخرس برای پیدا کردن دخترش صد میلیون مژدگانی داده
    هر دوستی خودش رو جای پدر بزاره…صد میدید خدایی؟؟؟یا هرچی دارید و ندارید رو؟؟؟
    پدر از هرکسی بهتر میدونه سمااا کجاس؟؟برای همین هم پلیس کار خاصی براشون نمیکنه
    بازی کثیف رو تموم کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *