هدیه سازمان تامین اجتماعی به بیمه شده‌گان! [+عکس و شرایط دریافت]

هدیه سازمان تامین اجتماعی ؛ سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شده های متاهل هدیه درنظر گرفته که آنها می توانند با ثبت نام این هدیه را دریافت کنند.

هدیه سازمان تامین اجتماعی

تامین اجتماعی بیشتر برای دهک های متوسط و پایین در نظر گرفته می شود. بیمه تامین اجتماعی کمک زیادی در تامین برخی نیاز های اولیه ی افراد می کند.

بیشتر بخوانید:

ببینید: صحبت های جنجالی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان خواجه نصیر

هدیه سازمان تامین اجتماعی

  • هدیه تامین اجتماعی
هدیه سازمان تامین اجتماعی
هدیه تامین اجتماعی, سازمان تامین اجتماعی هدیه

سازمان تامین اجتماعی هدیه

به گزارش منابع خبری:

بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی در صورت داشتن دو سال سابقه بیمه‌پردازی در هنگام ازدواج اول، هدیه نقدی ازدواج معادل یک ماه حقوق مبنای کسر حق بیمه را دریافت کرده و اگر زن و شوهر هر دو بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی باشند، این هدیه بلاعوض به هر دو نفر پرداخت می‌شود.

بیمه‌شدگان برای دریافت کمک هزینه ازدواج لازم است شرایطی داشته باشند. یکی از شرایط مهم برای دریافت این کمک هزینه، وجود سابقه لازم است به نحوی که بیمه‌شده ظرف 5 سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت 720 روز سابقه کار داشته و حق‌بیمه این مدت از سوی کارفرما پرداخت شده باشد.

در ادامه میتوانید عکس سازمان تامین اجتماعی را مشاهده کنید:

هدیه سازمان تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی, کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی

از دیگر شرایط لازم برای دریافت کمک هزینه ازدواج سازمان تأمین‌اجتماعی این است که در تاریخ ازدواج، رابطه استخدامی بیمه‌شده با کارفرما قطع نشده باشد و ازدواج دائم بوده و در دفتر رسمی ازدواج ثبت شده باشد.

برای ارائه درخواست دریافت کمک هزینه ازدواج، نیازی به مراجعه حضوری به شعب تأمین‌اجتماعی نیست؛ این خدمت در سامانه غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی موجود و بیمه‌شدگان متقاضی می‌توانند با ورود به این سامانه به آدرس: es.tamin.ir و مراجعه به منوی بیمه‌شدگان/ حمایت‌های کوتاه مدت/ درخواست کمک هزینه ازدواج، صرفاً با ورود اطلاعات تاریخ عقد و کد ملی همسر، درخواست خود را برای دریافت این کمک هزینه ثبت کنند.


اخبار بیشتر:

کمک هزینه ازدواج تامین اجتماعی


One thought on “هدیه سازمان تامین اجتماعی به بیمه شده‌گان! [+عکس و شرایط دریافت]

  1. با سلام طرح خوبی ،اگر سن بازنشستگی پایین بیاد خوبه مثلا ۱۵ سال بشه امید به زندگی هم بالا میره و مردم بیشتر رو به بیمه می آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *