خلاصه بازی پاری سن ژرمن موناکو ؛ پاری سن ژرمن 1 – موناکو 1 [+فیلم]

خلاصه بازی پاری سن ژرمن موناکو . توقف پاریسی‌ها در جریان چالش تیر دروازه. در ادامه مطلب امتیاز از دست دادن پاریسی‌ها همراه فیگار باشید.

پاری‌سن‌ژرمن بعد از ۳ برد در ۳ هفته ابتدایی، مقابل موناکو برای نخستین مرتبه در فصل جدید لیگ فرانسه امتیاز از دست داد.

خلاصه بازی پاری سن ژرمن موناکو

پاری سن ژرمن 1 – موناکو 1 [+فیلم]

امتیاز از دست دادن پاریسی‌ها
امتیاز از دست دادن پاریسی‌ها

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که پنالتی زن نخست تیمش ام‌باپه است اما خود این بازیکن تصمیم گرفت که نیمار برابر موناکو پنالتی بزند. پاری سن ژرمن در هفته چهارم رقابت های لیگ فرانسه میزبان موناکو بود. این بازی برنده نداشت و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پاری سن ژرمن بعد از سه پیروزی پیاپی امتیاز از دست دهد. پیش از این گالتیه اعلام کرده بود که ام‌باپه پنالتی زن نخست، نیمار دوم و مسی سوم است اما در این بازی هم نیمار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن درباره این سوال که آیا پنالتی زن نخست تیمش تغییر کرده است؟ گفت:

نه! من چیزی را تغییر نداده‌ام. پنالتی زن نخست تیم همچنان ام‌باپه است اما بعد از اینکه داور به سود ما پنالتی گرفت خود دو بازیکن با هم صحبت کردند و ام‌باپه اجازه داد که نیمار پنالتی را بزند.

خلاصه بازی پاری سن ژرمن موناکو که دیشب یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد را در فیلم زیر تماشا کنید:

بازی دو تیم پاری سن ژرمن و موناکو در چارچوب مسابقات هفته چهارم لوشامپیونه با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام رسید. ولند (۲۰) برای موناکو و نیمار (۷۰ – پنالتی) برای پی اس جی گلزنی کردند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *