لیلا بلوکات در نمایش خارشتر به روی صحنه می‌رود

به تازگی خبری در صفحه اینستاگرامی «خبر آنلاین» منتشر شده مبنی بر اینکه لیلا بلوکات قرار است در نمایش خارشتر ایفای نقش کند.

اخیرا در دنیای تئاتر، خبری منتشر شده که نشان می‌دهد «سید علی موسویان» قرار است نمایش خارشتر را به روی صحنه ببرد و در جدیدترین اخبار از این نمایش و به گزارش «خبر آنلاین»، بازیگر مشهور و معروف سینما و تلویزیون «لیلا بلوکات» نیز در آن حضور خواهد داشت. نویسندگی این نمایشنامه بر عهده «هدی آهنگر» و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده «وحید کریمی» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لیلا بلوکات در نمایش خارشتر به روی صحنه می‌رود

یکی از بازیگران دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون «لیلا بلوکات» است که در 4 آبان ماه 1360 در تهران به دنیا آمد. او که در رشته کارشناسی فرش تحصیلات خود را ادامه داد؛ در سال 1387 و در سریال با کارگردانی «سیروس مقدم» پس از چند سال کار در زمینه تئاتر، وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. از جمله آثار شاخص او در این زمینه می‌توان به نقش «بانو نفرتیتی» در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

لیلا بلوکات

از جمله فعالیت‌های تئاتر «لیلا بلوکات» می‌توان به نقش آفرینی در نمایش‌های شکار مرغابی، رام کردن مرد سرکش، خرده جنایت‌های زن و شوهری، هفت عصر هفتم پاییز، شیروانی داغ، ماسک، اولئانا، هوس و هفت دقیقه، روز سیاوش و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لیلا بلوکات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *