در عرض سه سال میلیاردر شدم

از بچگی به این فکر میکردم که افرادی که میلیارد هاستند چه کاری را انجام می دهند و چرا نباید من بتوانم آن را انجام بدهم کم کم که بزرگ شدم با تحقیق متوجه راه و مسیرشان شدم و الان سه سال می گذرد که در این مسیر در حوزه اسکوتر فعالیت می کنم و به درآمدی غیر قابل تصوراتم سیدم.

اسکوتر کودک

سلامت یک کودک به شادی و نشاط آن وابسته است و اسکوتر کودک صورتی یکی از لوازم اسباب بازی محبوب نزد آنها است که می تواند ساعتهای طولانی سرگرمشان کند.

بازیهای کودکانه پر از شور و هیجان است و این انتخابهای ما بزرگترها است که به این حالت می افزاید. دورانی که همه ی ما به گونه ای گذرانده ایم و بسته به شرایط زندگی از لوازمی که در اختیار داشته ایم لذت برده ایم و حالا نوبت ما شده تا برای فرزندان خود اسباب بازی مناسبی را تهیه کنیم تا زمان استراحت و تفریح آنها به بطالت نگذرد.

نکته ی بسیار مهم این است که این گونه وسایل باید متناسب با سن کودک باشد تا بتواند به بهترین شکل از آن استفاده کند. خدارو شکر با توجه به ظرفت تولیدی که برای این محصول فراهم شده است به خوبی برای تمامی سنین فراهم شده است و ویژگیهای مختص به آن گروه سنی را دارا می باشد.

اسکوتر بزرگسال

اسکوتر بزرگسال شیراز دارای کیفیت بسیار خوب و عالی می باشد که اگر افراد دنبال خرید یک محصول خوب و برگزیده را دارند می توانند از این اجناس استقبال و حمایت کنند.هنگام خریداری این محصول باید به نکات بسیار مهم توجه کرد تا دچار ضرر و زیان بسیار بالایی نشویم که برای انجام این کار ابتدا لازم است دانستنی های خود را درباره کیفیت و جنس آن بالا ببریم که لازم است در این باره ابتدا تحقیق انجام دهیم سپس آن را خریداری و فراهم کنیم.

هنگام استفاده کردن از این وسیله باید از لوازم حفاظتی و ایمنی استفاده کنیم که یکی از آن ها کلاه ایمنی می باشد که همیشه قبل از سوار شدن باید آن را روی سر خود قرار دهیم تا دچار ضربه نشویم و همچنین لازم است از پد های زانو هم استفاده کنیم که هیچ وقت دچار خسارت بسیار بالایی نشویم که اگر این موارد ضروری را رعایت نکنیم دچار ضرر و زیان بسیار بالایی می شویم و سلامتی بدن خود را از دست می دهیم و دیگر بدنی سالم و ایمن نخواهیم داشت.

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی SWAGTRON T580 در برابر آب مقاومت بسیار بالایی دارد و از گواهی نامه IPX4 نیز برخوردار است. سرعت این نوع اسکوتر برقی در مقایسه با سایر اسکوترهای موجود در بازار خیلی زیاد نیست و تنها ۱۲ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد اما قادر است شیب هایی به اندازه ۳۰ درجه را به راحتی طی کند و مشکلی از این بابت نداشته باشد.

اسکوتر برقی SWAGTRON به لطف طراحی و ظاهری آینده نگرانه و بسیار زیبا، در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این دستگاه به راحتی می تواند از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل شود تا شما بتوانید از عمر باتری و مسافت طی شده اطلاع یابید.

آپشن های اسکوتر های از جمله اتوبالانس، بلوتوث، دسته حمل و نقل اسکوتر برقی، اپلیکیشن، ریموت و چراغ های ال ای دی روی چرخ ها و … می باشد.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *