با حمایت بزرگان حوزه کاشی ثروتمند شدم

جوانتر که بودم وضعیت مالی خوبی نداشتم با سرمایه اندکی که داشتم به سراغ یکی از تولیدکنندگان حوزه کاشی و سرامیک رفتم و فعالیتم را دراین حوزه شروع کردم. رقابت در بازار این محصول به نسبت محصولات دیگر کمتر بود و من به سرعت توانستم پیشرفت کنم. و امروزه خودم یکی از تولید کنندگان این محصول هستم و در ادامه مقاله شما را بیشتر با انواع کاشی آشنا خواهم کرد.

کاشی ارس

صادرات کاشی و سرامیک به سایر کشورها در طی سال های اخیر به نسبت قبا افزایش جشم گیری داشته است. کارخانه های تولید کاشی ارس  و سرامیک در کشور با بهره گیری از بهترین متریال ها در خط تولید خود و با استفاده از بروز ترین دستگاه های قالب زنی و برش زنی، با کیفیت ترین انواع سرامیک و در طرح های زیبا و بی نظیر تولید می کنند که سطح کیفی این محصولات خود اصلی ترین عاملی ست برای جذب نظر مشتریان در کشور و فراتر از مرز ها و در نتیجه افزایش میزانن صادرات کاشی و سرامیک به کشور های دیگر.

کاشی استخر

با هنر زیبای معرق کاشی علاوه بر این که می توان یک تصویر زیبا با استفاده از کاشی استخر و با به کارگیری انواع مختلف رنگ های آن در فضای داخلی و خارجی هر ساختمانی ایجاد کرد، قسمت هایی که در ساختمان دارای لبه های تیز هستند را نیز می شود با طراحی های زیبا به سطوحی زیبا و آرامش بخش تبدیل نمود.

کاشی استخری

کاشی های استخری به دلیل این که دارای سطحی پوشیده شده از لعاب براق می باشند، فضا را بزرگ تر از اندازه ی اصلی آن نشان می دهند.همچنین به دلیل این که برای نصب آن ها بر روی سطوح از چسب مخصوص کاشی استفاده می شود، علاوه بر این که آن سطوح با به کارگیری این نوع از چسب ها دارای مقاوت بالایی می شوند، به این علت که هنگام نصب کاشی استخری با چسب مخصوص نیازی به استفاده از چسب با ضخامتی زیاد نیست، جای کم تری نیز اشغال شده، فضا را بزرگ تر نشان می دهد.در صورتی که وقتی از دوغاب و یا ایزوگام استفاده می گردد، تقریبا فضایی با ضخامت 2 تا 3 سانتی متر گرفته شده، باعث می شود تا محیط، کوچک تر از آن چه که در واقعیت وجود دارد به نظر برسد.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *