توسعه کسب و کار در حوزه آینه عامل اصلی موفقیتم بود

باید بگویم در ابتدا چون سرمایه کمی داشتم برای شروع، کسب و کارخود را درحوزه آینه اینترنتی  ایجاد کردم و بعد از کسب سود سرمایه ام افزایش یافت که با آن اقدام به ایجاد یک کارگاه تولید آینه کردم و با این توسعه کسب و کار قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کردم. لذا شما را با این حوزه سودآور آشنا می کنم.

آینه پازلی برنز

آینه نماد روشنایی و زیبایی در بین وسایل خانه می باشد، در جهیزیه ی دختران نیز آینه و شمعدان را برای سفید بختی بر روی سفره های مراسم عقد می گذارند، آینه به دلیل انعکاس نور در روشن تر کردن فضای خانه بسیار موثر است.آینه پازلی برنز انواع مختلف و کاربرد های زیادی دارد، صنعت آینه سازی پیشرفت زیادی در سال های اخیر داشته و محصولات متنوعی را روانه ی بازار های فروش کرده است، بازار فروش این محصولات صنعتی خوب و قابل قبول است.

آینه جورچین

مروزه در دکوراسیون استفاده از آینه های جورچین باعث تلفیق نور با آینه می شود و به محیط زندگی طراوت و زیبایی می بخشد، آینه های دکوراتیو که از نمونه های جورچین یا پازلی هستند، ایده های جذاب و خلاقانه می باشند که می توان از آن ها در طراحی بخش های متعدد از منزل و محل کار هم استفاده نمود.آینه جورچین از آینه هایی هستند که با ابعاد و اندازه های مختلف برش می خورند و در کنار یکدیگر مثل پازل قرار می‌ گیرند و در زیبایی بیشتر محیط تاثیر می گذارند. این نوع آینه ها برای انعکاس نور بیشتر در محیط مناسب می باشد و خرید آن ها می تواند در فضای داخلی، نور بیشتری را ایجاد کند.

آینه دستشویی

بیشتر آینه دستشویی ها با افزودن روکش بازتابنده به یک شیشه ساخته می شوند. در بیشتر آینه ها این صفحه به دلیل آسانی ساخت، شفافیت، سختی، و توانایی داشتن رویهٔ صاف، شیشه است. روکش بازتابنده معمولاً به پشت آینه افزوده می‌شود تا از فرسایش و آسیب های ناگهانی در پناه بماند. تولیدکنندگان ایرانی فعال در بازار آینه و شیشه با هدف تجاری سازی و توسعه فعالیت ها در بازار جهانی، به فناوری های نوین توجه ویژه‌ای دارند.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *