راه کسب درآمد برای من با سینک شروع شد

سینک یکی از وسایل پرفروش در اطراف من بود. همین جرقه ای شد که به فکر ورود به این حوزه باشم . از طرفی شرایط سخت زندگی به گونه ای پیش می رفت که من ناچار به راه اندازی کسب و کاری جدید بودم. هیچ وقت فکرش را نمی کردم این راه بتواند من را به این نقطه از زندگیم برساند.

سینک

سینک مخصوصا نوع توکار یکی از وسایل مورد نیاز برای هر خانه بوده و وجود آن بسیار برای منزل لازم می باشد و مراکز زیادی برای خرید این محصول وجود دارد و بهترین آنها سینک توکار تولید شده کرج، تبریز و اصفهان است.

این مراکز تولید و خرید که در این شهرها وجود دارند، بهترین نوع و با کیفیت ترین نوع سینک را در انواع مدل سینک در دسته بندیهای مختلف به دست خریداران آن محصول می رسانند و هر فرد در هنگام خرید خانه اولین چیزی که به سراغ آن می رود، قطعا آشپزخانه خواهد بود زیرا آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای می باشد، و توجه ویژه به آن برای ساخت یک دکور جذاب و یک ظاهر آراسته در خانه خواسته همه ما بوده و امری بسیار ضروری است.

سینک استیل

شاید امروزه محصولات مختلفی مانند سینکها با تنوع بالا و شکلهای ظاهری متفاوتی وارد بازار شده باشند ولی جنس محصولات همان جنسهای قبل می باشد برای مثال سینک استیل و سینک توکار گرانیتی هماکان جزء سینکهای پر مصرف  محسوب می شوند ولی این نوع از جنسها این روزها با شکلها و ابعاد متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. سینکهای استیل که یکی از بهترینها در بین سینکهای موجود در بازار می باشند از قدیم‌الایام به عنوان سینکهای ضد زنگ و رطوبت مورد استفاده قرار می گرفته  و امروزه نیز به همین خاطر توانسته است جایگاه بالایی را در این صنعت به خود اختصاص دهد.

سینک گرانیتی

یکی از محصولات بسیار مدرن که امروزه استفاده از آن بسیار گسترش پیدا کرده است، سینک گرانیتی بلانکو، مکوان و زیگما است. سه ضلع طلایی آشپزخانه گاز، یخچال و سینک است که در زیبایی دکوراسیون نقش به سزایی دارند و به همین دلیل انتخاب یک سینک ظرفشویی مناسب برای خانمها به دغدغه تبدیل شده است. یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید برای سینک جنس آن است که می توانیم به سینک شیشه ای، سینک استیل، سینک چدن، سینک سنگ، سینک سرامیک، سینک گرانیت و غیره اشاره کنیم.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *