رمز های بازی GTA V برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس

قطعا با بازی GTA V که یکی از جذاب‌ترین و کامل‌ترین بازی‌های جهان‌باز و اکشن سوم شخص است آشنا هستید. با نوشتار رمز های بازی GTA V با ما بمانید.

در کنار محبوبیت خود بازی، رمز های بازی جی تی ای وی نیز همواره برای طرفدارانش جذابیت زیادی داشته‌اند و تجربه آن‌ها از بازی را متفاوت رقم می‌زدند. در این مطلب با کامل‌ترین رمز های بازی جی تی ای وی برای کامپیوتر، PS4 و XBOX همراه خواهید شد تا با استفاده از انواع این رمزها، بتوانید تجربه لذت‌بخش و متفاوتی را به دور از قوانین عادی بازی جی تی ای وی به خورد خود دهید.

چرا باید از رمز های بازی جی تی ای وی استفاده کرد؟

شاید برای شما پیش بیاید که چرا باید از رمز های بازی جی تی ای وی استفاده کرد؟ با وجود اینکه دنیای بازی GTA V مملو از جذابیت و سرگرمی است و آزادی عمل بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد، گاهی افزایش بیشتر این آزادی‌ها نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد. استفاده از رمز های gta v به شما قابلیت‌های جذاب و حیرت‌انگیزی می‌دهد تا قوانین بازی را دور زده، هرج و مرج ایجاد کرده و بسیاری کارهای سرگرم‌کننده دیگر را ساده‌تر انجام دهید.

قابلیت ها و ویژگی های رمز های بازی جی تی ای وی

قابلیت‌های بسیاری با استفاده از رمز های بازی جی تی ای وی به شما اضافه می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باز کردن تمامی سلاح‌ها و تفنگ‌های بازی، ظاهر کردن انواع وسایل نقلیه سرعتی، کمیاب، نظامی و قدرتمند، ثروتمند شدن با استفاده از رمز پول جی تی ای وی، اضافه کردن ستاره تعقیب پلیس و یا کم کردن آن، دادن قابلیت پرواز به ماشین‌ها، نامیرا و ضد ضربه شدن، افزایش سرعت حرکت بازیکن و … اشاره کرد.

بازی GTA V هنوز هم یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های جهان باز بوده و گشت و گذار در دنیای آن با استفاده از رمز های جی تی ای وی تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر است. شما اگر از همان مراحل ابتدایی بازی بتوانید به سلاح‌های قدرتمند دسترسی داشته باشید، بدون نگرانی در معرض گلوله دشمنان قرار گرفته و نامیرا باشید و با سرعتی‌ترین اتومبیل‌ها در سطح شهر گشت و گذار کنید، تجربه متفاوتی از بازی را به خورد خود داده‌اید.

از دیگر ویژگی‌های رمز های بازی GTA V ساده بودن استفاده از آن‌ها است. این رمز ها به طول کامل توسط سازندگان بازی طراحی شده و در بطن آن قرار دارند و کوچک‌ترین مشکلی برای اجرا و روند بازی نخواهند گذاشت. این موضوع امکان به وجود آمدن باگ و مشکل فنی هنگام استفاده از رمز های جی تی ای وی را به حداقل رسانده و هر بازیکنی می‌تواند به سادگی از آن‌ها استفاده کند. فعال‌سازی رمز های GTA V در هر پلتفرم کمی متفاوت است و تنوع بالای آن‌ها می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

رمز های بازی GTA V برای کامپیوتر

رمز بازی جی تی ای وی
رمز بازی جی تی ای وی

برای استفاده از رمز های جی تی ای وی در کامپیوتر، شما باید عبارت رمز را با استفاده از کیبورد خود تایپ کنید و اثر آن را به صورت لحظه‌ای داخل بازی شاهد باشید. طیف گسترده‌ای از این رمز ها وجود دارد که هر کدام با عبارتی متفاوت، اثری منحصر به فرد خواهند گذاشت، برخی انواع وسایل نقلیه را ظاهر می‌کنند، برخی روی سلامتی و میزان پول شما تأثیر گذاشته و برخی دیگر کاراکترتان را نامیرا می‌کنند، در ادامه با تعدادی از رمز های بازی برای کامپیوتر همراه شوید:

رمزهای بازی GTA V برای PS4

بازی GTA V, رمز بازی GTA V
رمز بازی جی تی ای وی

استفاده از رمز های بازی جی تی ای وی نه تنها برای کامپیوتر میسر است، بلکه دارندگان کنسول‌ها مثل پلی‌استیشن 4 نیز می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. تأثیر رمز های بازی در کنسول نیز یکسان است اما نحوه اجرا کردن آن‌ها با توجه به عدم وجود کیبورد کمی متفاوت خواهد بود. بازی جی تی ای وی برای PS4 می‌تواند هنوز هم یکی از جذاب‌ترین عناوین باشد و برای استفاده از رمز های gta v روی کنسول، باید تعدادی از کلیدهای کنترلر را به ترتیب مشخص آن رمز فشار دهید تا اثر رمز فعال شود. برای اجرای درست رمز ها باید سرعت مناسبی در فشار دادن کلیدها به صورت پشت سر هم داشته باشید، در ادامه با رمز های بازی gta v برای PS4 همراه شوید:

رمزهای بازی GTA V برای XBOX

مشابه کنسول پلی‌استیشن، رمز های بازی جی تی ای وی برای کنسول‌های XBOX نیز با فشار دادن کلیدهای کنترلر به ترتیب مشخص اجرا می‌شود که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

رمزهای بازی جی تی ای وی قطعا تجربه لذت‌بخش و متفاوتی برای هر طرفدار این بازی جذاب رقم خواهند زد. اجرای مراحل بازی بدون استفاده از رمز ها نیز میسر است اما برای تجربه‌ای متفاوت و به دور از مرزهای قوانین GTA V، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *