برای یک تجربه عالی گیمینگ چه امکاناتی باید فراهم باشد؟

بازی های کامپیوتری در سراسر دنیا جای خودشان را میان جوانان باز کرده‌اند. حالا افراد بسیار زیادی هم برای سرگرمی و هم برای کسب درآمد، بازی می‌کنند.

اما می‌دانستید که برای این کار علاوه بر یک سیستم حرفه‌ای نیاز به امکانات و تجهیزات خاص دیگری نیز هست؟ به این تجهیزات، لوازم جانبی سیستم گیمینگ می‌گویند. در واقع بخشی از این نیاز، به خاطر حفظ سلامت بدن است و بخشی دیگر به خاطر افزایش کارایی و سرعت می‌باشد. این ابزار شامل صندلی مخصوص، میز، موس بی سیم، صفحه کلید، دسته، هارد اکسترنال، صفحه نمایش و هدست می‌باشد. با فروشگاه اینترنتی بروزکالا همراه باشید تا در ادامه با تعدادی از این محصولات بیشتر آشنا شوید.

هدست

این دستگاه برای تمامی گیمرهای حرفه ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هدست مخصوص بازی سبک است زیرا قرار است گیمر چندین ساعت از آن استفاده کند. صدایی که شما با آن می‌شنوید بسیار شفاف و واضح است. این محصول باید سبک و راحت باشد. داشتن قابلیت کنترل صدا بسیار مهم است. این دستگاه باید به خوبی روی گوش کاربر قرار بگیرد اما فشاری به او وارد نکند. داشتن میکروفون با کیفیت نیز از جمله فاکتورهای مهم است؛ زیرا ممکن است در برخی بازی‌ها افراد نیاز به مکالمه با هم داشته باشند. به راهنمای خرید هدست گیمینگ در وب‌سایت بروزکالا مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در این مورد کسب نمایید. کریتیو، فاکس ایکس ری، ردراگون و ریزر از جمله برندهای خوب بازار هستند.

صندلی گیمینگ در بروزکالا

صندلی‌های مخصوص بازی دارای پشتی بلندی هستند. این‌گونه از سر و گردن گیمر به درستی پشتیبانی می‌کند. ارتفاع این صندلی قابل تنظیم است. باید طوری آن را تنظیم کنید که اولا زانوی شما کاملا راحت باشد و دوما با قد خودتان و میز مخصوص شما هماهنگ باشد. ارتفاع بازوهای جانبی این محصول هم تغییر پیدا می کند تا دستان شما در بهترین و راحت‌ترین حالت ممکن قرار بگیرند. این امکانات کار را به شما آسان می‌کند تا در طی ساعت‌های طولانی نشستن روی صندلی، از لحاظ جسمی آسیبی نبینید و خسته نیز نشوید. دی ایکس ریسر و MSI از جمله برندهای خوب این وسیله هستند.

موس بی سیم

درست است که می‌توانید از موس سیم دار نیز استفاده کنید اما از آنجا که به عنوان یک گیمر نیاز به گستره زیادی از دامنه حرکت با این وسیله را دارید، نوع بدون سیم آن توصیه می‌شود. معمولا این محصول گیمینگ دارای هشدارهای لرزشی است که شما را از عملکرد صحیح کلیدها آگاه می کند. حساسیت کلیک‌های آن نیز نسبت به نوع معمولی خیلی بیشتر است و در نتیجه عملکرد سریعی دارد. برندهای رپو، دیپ کول و تسکو محصولات خوبی را به کاربر ارائه می دهند. برای بازدید از انواع موس، انواع هدست و هدفون گیمینگ و معمولی، انواع میز و سایر تجهیزات کامپیوتری به فروشگاه بروزکالا مراجعه نمایید.

صفحه کلید مخصوص

صفحه کلید یا کیبوردی که برای بازی از آن استفاده می‌شود نیز مخصوص است. گیمر با این وسیله راحت‌تر دستوراتش را به کاراکترها می‌رساند. کلیدهای این محصول حساسیت بالایی دارند و با تنها یک اشاره کاربر دستور شما را اجرا می‌کنند. از آنجا که شما با هیجان زیادی رو به رو هستید، کیبورد را مقاوم در برابر ضربات و رفتارهای خشونت آمیز می‌سازند. چینش کلیدها به گونه‌ای صورت گرفته است که دست شما خسته نشود و در عین حال دسترسی کلیدها برایتان راحت باشد. این محصول با برندهای رپو، تراست و ردراگون دارای کیفیت مطلوبی است.

دسته گیمینگ

اگر یک گیمر حرفه ای باشید، می‌دانید که موس و کیبورد برای اجرای بازی کافی نیست. اگر می‌خواهید راحت‌تر کنترل بازی را در دست داشته باشد، دسته گزینه مناسب‌تری است. این محصول در نوع مرغوب و عالی خود، دارای تعداد زیادی دکمه است تا بتواند جایگزین مناسب و مطلوبی برای موس و صفحه کلید باشد. این وسیله با برندهای سونی، مایکروسافت و تسکو کیفیت بسیار بالایی دارد.

هارد اکسترنال

بازی‌ها فضای خیلی زیادی را در حافظه رایانه شما اشغال می‌کنند. وقتی این فضا اشغال شود، سرعت عملکرد کامپیوتر شما نیز پایین‌تر می‌آید. اگر هارد اکسترنال تهیه کنید، با سرعت پایینِ دستگاه رو به رو نخواهید شد. قبل از تهیه این محصول به ظرفیت حافظه، سرعت انتقال داده‌ها، قابل حمل بودن و سبک بودن آن و البته مستحکم بودن آن دقت کنید تا در برابر ضربات مقاوم باشد. هارد اکسترنالی که قابلیت اتصال به WIFI را دارد، به کاربر خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. ای دیتا و وسترن دیجیتال از جمله برندهای مطرح بازار به شمار می‌آیند.

صفحه نمایش

شما قرار است آنچه در فضای بازی اجرا می‌کنید را توسط صفحه نمایش ببینید. یکی از فاکتورهای مهم وضوح تصویر این دستگاه است. وقتی نمایشگر شما وضوح تصویر بالایی داشته باشد، شما جزئیات بازی را نیز با دقت زیاد تماشا می‌کنید. معمولا نوع LED آن توصیه می‌شود. وقتی نمایشگر گیمینگ مخصوص انتخاب می‌کنید، تصاویر دریافت شده با سرعت زیادی پردازش می‌شوند. به ابعاد نیز دقت کنید. هر چه این دستگاه بزرگتر باشد، گیم برای شما بزرگتر و بهتر به نمایش در می‌آید. برخی کاربران نیز دو نمایشگر کوچکتر را ترجیح می‌دهند. برندهای ایسوس، بنکیو، هوآوی، سامسونگ و شیائومی مانیتورهای مطلوبی را تولید می‌کنند.

میز مخصوص بازی

شما قطعا برای قرار دادن تمامی تجهیزات گیمینگ نیاز به یک میز دارید که به همین منظور تولید شده باشد. این محصول مساحت بیشتری نسبت به انواع معمولی خود دارد. این‌گونه تمامی تجهیزات مورد نیاز گیمر به راحتی روی آن جای می‌گیرند. ارتفاع میز نیز مهم است تا هم فضای خالی برای پا مناسب باشد و هم دست و شانه کاربر خسته نشود.

برای برقراری تماس با فروشگاه اینترنتی بروزکالا و تهیه تجهیزات گیمینگ به آدرس www.berozkala.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 87700781 تماس حاصل نمایید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *