قبل از خرید فرش بخوانید! معرفی بهترین فروشگاه فرش ماشینی

فرش کامل کننده دکورسیون خانه هر ایرانی است و به فضا شخصیت می‌بخشد. سلایق و نیازها متفاوت است اما خرید فرش سرمایه گذاری ایده آلی برای افزودن رنگ و گرما به خانه است.

انتخاب فرش همیشه آسان نیست و برای خرید فرش باید قوانین زیر را رعایت کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب مراجعه نمایید:

www.mahoormarket.com

قبل از خرید فرش چه مواردی را باید در نظر گرفت

  1. فرش و سبک زندگی

درست مانند انتخاب مبلمان، فرش نیز باید با سبک زندگی شما ترکیب شود، به عنوان مثال باید توجه داشته  باشید که آیا کودک در محیط خانه رفت و آمد می کند یا نه، از فرش بیشتر برای نشیمن می خواهید استفاده کنید و یا اینکه بیشتر جنبه دکور در کنار مبلمان را دارد، حیوان خانگی دارید یا نه؟

هنگامی که در مورد این نکات فکر کردید، می توانید به راحتی فرش را با توجه به جنس، رنگ، طرح و… انتخاب کنید.

  1. فرش و عملکرد

در محیط هایی مانند آشپزخانه که بیشتر در معرض خطر لکه یا ریختن آب هستند. از فرش رنگ روشن قطعا اجتناب کنید. فرش با کیفیت بالا که قابل شستشو هستند اولویت انتخاب خود قرار دهید. بهتر است فرش ضخیم تری انتخاب کنید.

اگر در خرید فرش بیشتر به سمت یک وسیله زینتی فکر می کنید، می توانید یک فرش 1200 شانه گل برجسته زیبا برای فضای مورد نظر خود در نظر بگیرید.

و یا از فرش 700 شانه جدید که به زیبایی و ظرافت فرش 1200 شانه هستند و از نظر کیفیت با هم قابل رقابت هستند استفاده کنید.

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@mahoor.market

  1. انتخاب بهترین ابعاد فرش ماشینی برای منزل

برای این کار نیاز به یک متر اندازه گیری در دست خود دارید. فرشی که بیش از حد بزرگ باشد اتاق را کوچکتر می‌کند، در حالی که فرشی که خیلی کوچک است بی فایده است، به همین دلیل حتما قبل از خرید باید به ابعاد فرش ماشینی دقت کنید.

یکی از ابعادی که بیشتری فروش را در بین مشتریان دارد فرش 9 متری است.

فرش ماشینی در فروشگاه ماهور مارکت در ابعاد استاندارد و همچنین ابعاد سفارشی قابل سفارش است و قیمت فرش ماشینی به اندازه فرش، شانه و تراکم و از همه مهم تر به جنس نخ استفاده شده در تولید آن بستگی دارد.

برای نمونه قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته  به دلیل تعداد گره های بالاتر از فرش 700 شانه بیشتر است.  و قیمت فرش های اکریلیک نسبت به فرش‌های پلی استر بالاتر می‌باشد.

برای تجسم بهتر جا گیری فرش در فضای مورد نظر شما ورق های روزنامه را روی سطح زمینی که می‌خواهید بپوشانید پهن کنید، تصور کنید که فرش شماست: این به شما ایده ای از مناسب ترین ابعاد و نحوه تناسب آن با هم می دهد.

کارشناسان توصیه می کنند:

– فرش 60 سانتی متر از دیوارها فاصله داشته باشد

– در نظر گرفتن 20 تا 30 سانتی متر بیشتر از مبلمانی که روی آن قرار می گیر  باشد.

– در مورد فرش ناهارخوری که لبه فرش 60 سانتی متر بیشتر از محدوده میز بیرون زده باشد تا از معلق ماندن روی لبه آن جلوگیری شود.

  1. فرش، سبک و رنگ

در مورد مبلمان تک رنگ، یک فرش روشن و طرح دار مانند فرش طرح افشان را انتخاب کنید، در حالی که برعکس، اگر خانه شما از قبل پر از طرح و رنگ است، بهتر است یک فرش مدرن ساده انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که فرش ماشینی به اتاق جان می بخشد، بنابراین باید یک محیط بیش از حد سرد یا یک مینیمال مدرن را گرم کند یا بازی های رنگی کنتراست و جدایی ایجاد کند.

آیا روحی جسور دارید و می خواهید خانه شما منعکس کننده سبک شما باشد؟ یک یا چند رنگ را با یک فرش با نقش‌های روشن و واضح، نقوش طرح‌دار یا هندسی اضافه کنید و از پنهان کردن بیش از حد آن در زیر مبلمان خودداری کنید. در نهایت، سایه‌های تیره‌تر برای افراد  دارای کودک و حیوانات خانگی مناسب تر است.

مزایای داشتن فرش در خانه

امروزه فرش ها به یکی از پرکاربردترین عناصر تزئینی در منازل تبدیل شده اند که به دلیل تطبیق پذیری و تنوع طرح ها و شکل ها به شما این امکان را می دهند که هر فضایی را متحول کرده و آن را دلپذیرتر کنید. استفاده از فرش ماشینی در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی ترندی است که هرگز از مد نمی افتد. در ادامه مزایای اصلی گنجاندن فرش در دکوراسیون منزل را با شما در میان می گذاریم.

فرش ها نسبت به سایر سطوح ظرافت بیشتری برای نگهداری گرد و غبار دارند. این به کاهش گرد و غبار موجود در هوا کمک می کند و در نتیجه محیط خانه ما را بهبود می بخشد.

انواع مختلفی از کفپوش ها وجود دارد که نیاز به نگهداری خاصی مانند پارکت یا سنگ مرمر دارند و برای محافظت از آنها، فرش گزینه بسیار خوبی است.

همچنین فرش‌ها علاوه بر ایجاد حس خوشایند و راحتی هنگام راه رفتن روی آن‌ها، برای افرادی که مشکلات کمر و مفاصل دارند توصیه می شود.

ویژگی بسیار مهم فرش این است که به عنوان عایق حرارتی نیز عمل می کند و به کاهش سرما کمک می کند. طبیعی است که در یک روز زمستانی از خواب بیدار شوید و زمین را لمس کنید. برای جلوگیری از این امر، قرار دادن یک فرش در پای تخت شما احساس گرما را هنگام بلند شدن به شما می دهد.

در نهایت فراموش نکنید که تزیین با قالیچه به تفکیک محیط ها کمک می کند. اگر به دنبال محدود کردن فضای اتاق خود هستید، به عنوان مثال، فضای تلویزیون با اتاق غذاخوری، فرش بهترین وسیله برای این کار است.

همین حالا تماس بگیرید.

02138437

09903587030

خرید مستقیم از کارخانه کاشان با شرایط اقساطی

اگر شما بودجه بالایی برای خرید فرش ندارید ولی به دنبال خرید فرش با کیفیت با نقشه ای زیبا و مدرن و یا فرش های متنوع با رنگ ها و نقشه های به روز می باشید می توانید به سادگی از ماهور مارکت خرید کنید و فرشی با کیفیت را به منزل خود ببرید.

بی شک قیمت فرش در ماهور مارکت به همراه کیفیتی که ارائه می دهیم باور نکردنی می باشد.

مزایای خرید فرش از ماهور مارکت

ماهور مارکت یکی از معدود فروشگاه های عرضه کننده انواع فرش با تنوع بالا و قیمت مناسب است. که سابقه حضور در چندین نمایشگاه و جشنواره خارج از کشور را دارد. علاوه بر تمام این ها خرید فرش از ماهور مارکت مزایای زیر را به همراه دارد:

  1. تنوع بی نظیر محصولات:

وجود طرح‌های متنوع، زیبا و منحصر به فرد در فروشگاه ماهور باعث شده که ما از جنبه هنری بی نظیری برخوردار باشیم. متخصصان مجموعه ما دارای تبحر خاصی در انتخاب رنگ ها و طرح ها می باشند که این مسئله باعث زیبایی خاص فرش های موجود در مجموعه ما می شود.

  1. خرید بدون واسطه:

خرید بدون واسطه می تواند از هزینه های شما بکاهد، حذف واسطه ها باعث می شود که قیمت فرش ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و قدرت خرید مشتریان افزایش پیدا کند.

  1. ارسال رایگان فرش:

هر کجا که باشید و در هر شهری ما فرش های انتخابی شما را به صورت کاملا رایگان برایتان ارسال خواهیم کرد. در این شرایط شما هیچ دغدغه ای برای حمل و نقل و یا هزینه حمل و نقل فرش هایتان نخواهید داشت.

برای دیدن نمونه فرش جدید و انواع فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه وارد سایت ماهور مارکت به نشانی mahoormarket.com شوید و تمامی فرش ها را با توجه به مشخصات منحصر به فرد آن بازدید کنید.

برای داشتن بهترین انتخاب شما می توانید از مشاوره رایگان ماهور مارکت استفاده کنید کارشناسان ما با توجه به دکوراسیون منزل شما کمک میکنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره‌های ۰۲۱۳۸۴۳۷ و ۰۲۱۳۳۰۰۷۲۲۴ تماس حاصل نمایید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *