رزرو هتل اصفهان برای خاص پسندان

اصفهان را به عنوان «نصف جهان» می‌شناسند؛ شهری پُر از نقش‌ونگار و به وسعت نور و رنگ که زیبایی‌هایش زبان زد خاص‌و‌عام است.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در سفر به اصفهان یا شهرهای دیگر باید به آن توجه کنید، انتخاب هتل اصفهان یا اقامتگاهی متناسب با شرایط شماست. ما در این مقاله می‌خواهیم به بررسی رزرو هتل اصفهان بپردازیم تا با سفر به این شهر زیبا و رویایی، بتوانید بهترین اقامتگاه را برای خودتان انتخاب کنید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، برای آشنایی با هتل‌های آن حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هتل عباسی اصفهان؛ بهترین هتل 5 ستاره اصفهان

هتل شاه عباس یا مهمانسرا عباسی، بهترین هتل اصفهان و هتلی 5 ستاره و نوعی اقامتگاه سنتی است. این بنای باشکوه در مرکز تاریخی شهر است که در سال 1967 ساخته شده است؛ اما تمام جزئیات معماری بر اساس معماری دوره صفویه است. جالب است بدانید اکثر افراد مهمی که به اصفهان سفر می‌کنند، باتوجه به شرایط و بودجه‌ای که دارند در این هتل اقامت دارند.

224 اتاق، سوئیت و هتل دارای تمامی استانداردهای لازم می‌باشد و می‌توانید از رستوران‌های مختلف، استخر، سالن اجتماعات و سالن‌های مختلف آن استفاده کنید. همچنین به دلیل موقعیت مکانی، دسترسی آسان به دیدنی‌های این شهر وجود دارد. از ویژگی‌های رزرو هتل عباسی اصفهان می‌توان به قرار گرفتن در قلب شهر، اشراف به اکثر جاذبه‌های تاریخی اصفهان، مجهز بودن به بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تجربه اقامت تاریخی در یک جاذبه گردشگری اشاره کرد.

اگر اصفهان نصف جهان است، شاید برای این توصیف از این هتل، بتوان گفت که هتل عباسی اصفهان 5 ستاره است و از نظر زیبایی بنای تاریخی آن با سقف و دیوارهای آینه‌کاری شده و دارای گچ‌بری‌هایی است که نشان از اصالت دارد.

معماری ایرانی نیمی از جهان است. ماجرا از آنجا شروع شد که شاه سلطان حسین صفوی دستور ساخت کاروان‌سرایی به سبک صفوی را داد. از آنجایی که بناهای اصفهان در دوره صفویه در اوج زیبایی ساخته شده است، این هتل یکی از بناهای صفویه است که به مادر شاه سلطان هدیه داده شده است.

اگر این هتل 5 ستاره را برای اقامت انتخاب کردید، بدانید که قدم به هتلی می‌گذارید که حدود 300 سال پیش کاروانسرای صفویه بوده است. در نظر داشته باشید که برای رزرو هتل داخلی بهتر است از سایت‌های معتبر برای انجام این کار اقدام کنید.

آدرس هتل عباسی اصفهان: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ (خیابان سنگ‌فرش)

هتل پارسیان کوثر؛ هتل مجلل اصفهان

هتل پارسیان کوثر در سال 1351 کار خود را با همکاری مجموعه شرایتون آغاز کرد و امروزه با بزرگ‌ترین مجموعه هتل‌ها در ایران کار می‌کند. این هتل همواره در حال به‌روزرسانی امکانات و خدمات خود بوده و در نتیجه 5 ستاره باقی مانده است.

پارکینگ، 6 رستوران، استخر، اتاق‌های جاسوسی، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع و بازارهای مختلف برای خرید سوغاتی از امکانات این هتل است. این هتل نیز در نزدیکی سی‌وسه‌پل واقع شده است و دارای منظره رودخانه زاینده رود است. اگر در زمانی که زاینده رود پر آب است به اصفهان سفر کنید، زیبایی دو چندانی خواهید دید.

آدرس هتل پارسیان کوثر: اصفهان، خیابان ملت، روبه‌روی سی وسه پل

هتل سفیر؛ یکی از بهترین هتل‌های اصفهان

این بنا در سال 1372 ساخته شده و در سال 1396 مجدداً بازسازی شده است. دسترسی آسان به بازار هنرهای سنتی و مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و توریستی‌ترین نقاط شهر، آن را به انتخابی برای بسیاری از گردشگران تبدیل کرده است.

آدرس هتل سفیر: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه روبروی هتل عباسی

هتل آسمان؛ تنها هتل رستوران گردان اصفهان

این هتل 13 طبقه است که در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده است. این ساختمان بلندترین ساختمان شهر است و همچنین تنها رستوران چرخشی شهر را دارد. همچنین اتاق‌ها دارای منظره زاینده رود هستند. امکان کرایه ماشین، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، استخر، مینی بار، رستوران و وای فای رایگان از امکانات آن است.

آدرس هتل آسمان: اصفهان، خیابان شهید مطهری، روبروی پل فلزی

هتل خواجو یکی از بهترین هتل‌‌های 4 ستاره اصفهان

این هتل 4 ستاره است و بنا به نامش در کنار پل معروف خواجو قرار دارد و دسترسی آسانی به برخی از معروف‌ترین دیدنی‌های شهر دارد. این مجموعه در سال 1390 افتتاح شده است و دارای 114 اتاق است که استعمال دخانیات در آن‌جا ممنوع است و برای سیگار کشیدن باید به حیاط و محوطه باز، بروید. برای رزرو هتل اصفهان می‌توانید به سایت بوکینگ مراجعه کنید.

آدرس هتل خواجو: اصفهان، خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو

هتل آوین یک انتخاب خوب در اصفهان

اگر می‌خواهید کمی پول پس‌انداز کنید و بابت رزرو هتل اصفهان، پول زیادی پرداخت نکنید، باید به بهترین هتل‌های 4 ستاره اصفهان بروید. هتل آوین در سال 1395 افتتاح شده و با 71 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان شهر است. این هتل، ساختمانی است با معماری ترکیبی سنتی و مدرن که خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده و همچنین دسترسی آسانی به دیدنی‌های شهر دارد.

آدرس هتل آوین: اصفهان، خیابان هاتف روبروی کوچه نور

هتل سنتی عتیق؛ بهترین هتل سنتی اصفهان

اصفهان شهری تاریخی و پر از جاذبه‌های دیدنی است؛ اما هیچ چیز مثل یک شب اقامت در خانه‌ای قدیمی نمی‌تواند شما را به حال و هوای آن سال‌های قدیم ببرد. اگر قصد دارید، می‌توانید هتل‌های سنتی (که لزوماً ارزان‌تر از هتل‌های معمولی نیستند) را انتخاب کنید و تجربه کسب کنید.

هتل سنتی عتیق خانه‌ای با قدمت 200 ساله است که از سال 1393 به آن هتل می‌گویند. جالب است بدانید این هتل، یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است که در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.

توجه داشته باشید که تنها 30 اتاق دارد و ظرفیت آن به سرعت تکمیل می‌شود. به‌علاوه اینجا یک بنای تاریخی وجود دارد که پله‌های آن تغییر نکرده است و کودکان، افراد مسن و افرادی که محدودیت حرکتی دارند، ممکن است در آنجا مشکلاتی پیدا کنند.

آدرس هتل سنتی عتیق: اصفهان، خیابان ولیعصر، بن بست نسترن، بن بست آذهی، کوچه شماره 9

هتل سنتی سوناتی یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتل اصفهان سوناتی یکی از اقامتگاه‌های قدیمی شهر است. بنای 400 ساله از دوره صفویه باقی مانده و البته می‌توان آن را در فهرست بهترین هتل‌های 3 ستاره اصفهان قرار داد. تجربه اقامت در چنین موزه‌ای در قلب تاریخی شهر لذتی مضاعف از سفر را به شما می‌دهد. حوض کوچکی در وسط حیاط که با گلدان‌های اطراف آن تزیین شده است. ورود به این هتل ممکن است برای برخی افراد سخت باشد؛ چرا که دارای پله‌های زیاد است.

آدرس هتل سنتی: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها، کوچه شماره 7

زمان رزرو هتل در اصفهان

شهر اصفهان یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران است و سالانه میزبان مسافران ایرانی و خارجی زیادی است. این شهر تاریخی در مرکز ایران قرار دارد و پس از تهران و مشهد به عنوان سومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران معرفی شده است.

اصفهان روزگاری در زمان صفویه پایتخت ایران بوده و بیشتر بناهای تاریخی دیدنی در آن دوره ساخته شده است. اگر به دنبال یک هتل ارزان در اصفهان هستید، باید در برخی از فصول سال، این شهر را برای گشت‌وگذار انتخاب کنید. در تابستان و زمستان اقامتگاه و هتل‌های ارزان‌تری را در اصفهان خواهید یافت.

نکات مهم برای یافتن هتل‌های اصفهان

در میان هتل‌های اصفهان، با توجه به ستاره‌های هتل برای رزرو هتل در اصفهان و همچنین امکاناتی مانند استخر، نوع اتاق و سایر امکانات هتل‌های مختلفی از نظر قیمت، شاید انتخاب هرکدام کار ساده و راحتی نباشد.

برای رزرو هتل در اصفهان یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب اقامتگاه، موقعیت مکانی آن است. هدف شما از سفر به اصفهان چیست، در انتخاب منطقه و موقعیت هتل نقش اساسی دارد، زیرا یکی از مشکلات سفر به اصفهان ترافیک آن است، پس بهتر است از بین تمامی هتل اصفهان، هتلی را انتخاب کنید که اگر می‌خواهید تفریح کنید، به مناطق تفریحی نزدیک باشد.

در وهله اول سعی کنید، هدف خودتان از سفر و مکان مناسبی را برای مقصد خود انتخاب کنید. گاهی اوقات به دلیل مناسبت‌های مختلف مانند نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و… میزان رزرو هتل در اصفهان افزایش می‌یابد و یافتن یک مرکز اقامتی که در آن اقامتی راحت، با خیالی راحت داشته باشید، به یک دغدغه بزرگ تبدیل می‌شود.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی رزرو هتل اصفهان پرداختیم و چند مورد از بهترین هتل‌ها را معرفی کردیم. چند هتل‌ اصفهان که در این مقاله نام برده شدند، جزء لوکس‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌ها هستند و قیمت یک شب اقامت در هر کدام نیز متفاوت است.

اگر به مناطق قدیمی و سنتی علاقه دارید، به سراغ هتل‎های شاه عباسی، عتیق یا سنتی بروید، اما اگر هتل‎های مدرن را ترجیح می‎دهید، بقیه را انتخاب کنید که به آن‌ها اشاره کردیم. آیا تا به حال تجربه حضور در یکی از این هتل‌ها را داشته‌اید؟ لطفا تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به خاطر داشته باشید که برای جست‌وجو و شناخت اقامتگاه‌ها و همچنین هتل‌های مختلف ایران می‌توانید به‌سادگی از وب بوکینگ استفاده کنید. بوکینگ به‌عنوان یک مرجع رزرو هتل خارجی و داخلی در زمینه رزرو آنلاین هتل اصفهان فعالیت دارد.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *