واردات از چین با ساده ترین روش

برای وارد کردن کالاهای مورد نیاز خود چه فکری دارید؟ آیا اصلا به واردات کالا فکر کرده‌اید؟ اگر در کسب‌وکاری موفق هستید و دوست دارید حوزه فروش خود را گسترده کرده و سود بیشتری کسب کنید، حتما باید یک واردات کم هزینه و ساده را در برنامه خود قرار دهید.

برای همین است که قصد داریم در اینجا ساده‌ترین راه برای واردات از چین را برای شما توضیح دهیم. البته شاید با دیدن این عنوان سوالاتی در ذهن شما شکل گرفته باشد مثل اینکه اصلا چرا از چین کالا وارد کنیم و چگونه وارد کنیم، نگران نباشید.

برای واردات از چین با وانیکس، ارزان و سریع، کلیک کنید.

کالاهایی که از چین می توان وارد کرد

یکی از اولین سوالاتی که قبل از واردات از چین باید به آن پاسخ دهید این است که روشن کنید چه کالایی می‌خواهید از چین وارد کنید. برای پاسخ به این سوال لازم است توضیح دهیم که چرا اولا از چین کالا وارد کنیم و در ثانی چه کالاهایی می‌توان از چین وارد کرد.

کشور چین چندین دهه است که با اخذ سیاست‌های اصلاحی توانسته تعداد زیادی تولیدی عظیم برای تولید کالاهای گوناگون راه‌اندازی کنید. به همین دلیل اگر در جواب این موضوع که چه کالاهایی می‌توان از چین وارد کرد بگوییم هر کالایی، نباید زیاد تعجب کنید. در هر کسب‌وکاری که مشغول هستید این موضوع را بدانید که هر کالایی می‌توانید از چین وارد کنید.

شما می‌توانید ارزان‌ترین کالاها را از چین خریداری کنید. قیمت بسیار پایین کالاهای چینی باعث شده است که هر ساله تعداد زیادی بازرگان و تاجر از سراسر دنیا و البته ایران برای واردات کالا به چین سفر کنند.

همین موضوع باعث شده است که کشور چین بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران باشد. حال که مشخص شد چرا باید از چین جنس وارد کنیم و البته هر کالایی که دوست داریم می‌توانیم وارد کنیم، باید مراحل واردات کالا از این کشور را بررسی کنیم.

مراحل واردات از چین

برای واردات از چین لازم است چند مرحله اساسی طی شود. این مراحل عبارتند از خرید کالا، ترخیص آن از چین و در نهایت انتقال کالاهای خریداری شده به ایران. برای خرید اجناس لازم است که یک پیش‌فاکتور به شرکت چینی ارسال کنید. در این پیش‌فاکتور قیمت اجناس، تعداد آنه و البته نحوه پرداخت مبلغ ذکر شده است.

بعد از ارسال این پیش‌فاکتور به شرکت چینی و تایید آن توسط آن شرکت، نوبت به ارسال کالاها به گمرکی چین و تایید کالاهای خریداری شده توسط آنها می‌رسد. در این مرحله شما باید با در دست داشتن مدارکی که توسط گمرک چین مشخص شده به آنجا رفته و درخواست ترخیص کالا بدهید. این ترخیص به شما اجازه می‌دهد که بتوانید کالاهای خود را از کشور چین به ایران انتقال دهید.

برای انتقال کالاهای خریداری شده و واردات از چین لازم است که شما یا رابطی که از سمت شرکت بازرگانی که کارهای واردات‌تان را به او سپرده‌اید از یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی درخواست کنید که اجناس شما را به ایران انتقال دهند.

در این مرحله شما با انتخاب نوع انتقال کالا که یا از راه دریا، یا خشکی یا هوا انجام می‌شود می‌توانید اجناس خریداری شده خود را به ایران انتقال دهید. اما چطور می‌توان تمام این مراحل را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

مشاوره واردات

شرکت بازرگانی وانیکس با سال‌ها تجربه در واردات کالا، می‌تواند شما را از تمامی موارد مربوط به واردات، قوانین واردات، سود واردات، معرفی کالاهای پرسود برای واردات، نحوه کار با شرکت‌های حمل و نقل، نحوه پیدا کردن تامین کننده کالا در کشور مبدا و… مشاوره واردات رایگان بدهد.

برای مشاوره واردات با وانیکس به صورت رایگان کلیک کنید.

مشاوره واردات
مشاوره واردات

خرید عمده از چین

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه کارهای واردات از چین شما ساده‌تر انجام شود و البته با سود بیشتری همراه باشد این است که اجناس را به صورت عمده خریداری کنید.  البته سپردن کارهای خرید به رابط شرکت واسطه وارداتی مثل وانیکس بهترین روش برای انجام این کار است.

برای خرید عمده از چین با وانیکس کلیک کنید.

خرید عمده از چین
خرید عمده از چین

رابط‌هایی که شرکت واسطه وانیکس در کشور چین دارد می‌توانند به بهترین شکل کارهای خرید عمده اجناس را انجام دهند. علت آن هم تجربه بالا و البته آگاهی از قوانینی است که در مورد خرید از چین وجود دارد. این موضوع که البته در هنگام مشورت با شرکت وارداتی واسطه برای شما کاملا شرح داده می‌شود به بهترین شکل می‌تواند شما را در انجام واردات کالاهای چینی به ساده‌ترین شکل ممکن کمک کند.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *