10 بازی فکری آنلاین بزرگسالان ایرانی و خارجی  !جدید !

امروزه تنوع بازی های فکری به اندازه ای است که برای همه رده های سنی بازی آنلاین ساخته شده است. با نوشتار 10 بازی فکری آنلاین بزرگسالان ایرانی و خارجی  !جدید ! همراه ما بمانید.

برخی از بازی های فکری آنلاین برای بزرگسالان شامل بازی آنلاین حکم، هوش وار، تخته نرد، شطرنج، منچ و مارپله، Impulse Brain ، سودوکو، کودتا، Lumosity و Elevate. در ادامه توضیحات بیشتری درباره هریک از بازی ها ارائه می شود.

بازی فکری آنلاین بزرگسالان
بازی فکری آنلاین بزرگسالان

بازی Impulse Brain

Impulse Brain بازی فکری ایرانی مخصوص بزرگسالان است و باعث بهبود عملکرد مغز می شود. حل انواع پازل و مسئله های فیزیکی چالش هایی است که در این بازی با آن رو به رو هستید. این بازی فکری آنلاین تمرین مناسبی برای حل مسائل با قدرت منطق است و به تقویت آی کیو کمک می کند. بازی فکری آنلاین  Impulse Brain به شما کمک می کند تا در بزرگسالی ذهن خود را به چالش کشیده و از ضعف حافظه پیشگیری نمایید.

بازی آنلاین هوش وار

اگر فکر میکنید حافظه تان مانند گذشته کار نمیکند و دچار فراموشی های موقتی شده اید باید هرچه زودتر دست به کار شوید و فکری برای حواس پرتی هایتان کنید. بازی هوش وار بازی فکری آنلاینی است که می توانید با اوقات  فراغت خود را با آن پر کنید و در عین حال از آن لذت ببرید. اگر در این بازی حرفه ای عمل کنید نشان دهنده آن است که ذهن شما از سرعت عمل بالایی برخوردار است. افرادی در بازی فکری هوش وار برنده می شوند که با اختلاف تنها یک صدم ثانیه از حریف جلو هستند.

منچ و مارپله (بازی فکری آنلاین بزرگسالان)

منچ و مارپله آنلاین
منچ و مارپله آنلاین

بازی خانوادگی منچ و مارپله یکی از بازی های قدیمی در میان ایرانیان است و شروع بازی حداقل به دو بازیکن نیاز دارد. امروزه بازی منچ و مارپله را می توانید به صورت آنلاین نیز بازی کنید. بازی آنلاین منچ را می توانید به صورت دو، چهاریا شش نفره بازی کنید. اگر بازیکن واقعی آنلاین نداشتید می توانید بازی با ربات را تجربه کنید. هر بازیکنی که بتواند مهره های خود را به پایان بازی برساند برنده بازی خواهد بود.

بازی آنلاین حکم

حاکم در این بازی نقش پررنگی دارد و تعیین کننده حکم کارت است. بازی با حکم حاکم آغاز می شود و بازی بر پایه مهارت و شانس ادامه می یابد. حاکم یکی از برگه های دل، خشت، پیک، خان یا گشنیز را به عنوان حکم تعیین می کند. در بازی شما با بازیکنی که در مقابل شما قرار می گیرد هم تیمی هستید. با ارزشترین کارت در میان انواع کارتها کارت حکم است. اصطلاح بریدن و رد دادن از جمله اصطلاحات رایج در این بازی است. بازی آنلاین حکم 4 نفره بوده و در گوشی های اندرویدی قابل اجراست.

در طراحی این بازی از نمادهای ایرانی و سنتی کمک گرفته شده است و بازی در این فضا را دلچسبتر می کند. به طور مثال در پس زمینه این بازی می توانید نمای فرش ایرانی را مشاهده کنید. شما می توانید پس زمینه و سرعت بازی را به سلیقه خودتان تغییر دهید. اگر به تازگی وارد این بازی شده اید سرعت بازی را روی آهسته یا خیلی آهسته قرار دهید. اما اگر به مهارت کافی رسیده اید بهتر است سرعت بازی را بیشتر کرده و روی معمولی یا سریع قرار دهید. اگر می خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید باید سرعت بازی را بیشتر کنید.

بازی آنلاین تخته نرد

بازی تخته نرد آنلاین
بازی تخته نرد آنلاین

یکی از مهیج ترین و بهترین بازی فکری آنلاین بزرگسالان است. این بازی تلفیقی از شانس و تفکر است. شما باید بتوانید تقدیر را در کنترل خود در آورید. به عبارتی دیگر باید بتوانید اعداد تصادفی تاس را به گونه ای بازی کنید که بازی به نفع شما پیش برود. مهره های حریف را از زمین خارج کرده و سد راه ورود مهره ها به زمین بازی شوید. در این حین می توانید به سرعت مهره های خود را در خانه های انتهایی جمع کرده و به موقع مهره های خود را به خط پایان برسانید و پیروز بازی شوید.

لذت بازی با تخته نرد چوب گردو بسیار بیشتر از بازی آنلاین تخته نرد است. بازی روی تخته های چوب گردو و راش می تواند تجربه ای دوستداشتنی  از بازی با تخته باشد. خوشبختانه امروزه تولید انبوه تخته نرد باعث شده است تا قیمت تخته نرد کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه باشد و همه افراد بتوانند تخته مورد علاقه خود را به راحتی خریداری کنند. آموزش حرفه ای تخته نرد را در این لینک دنبال کنید h ttps://shahrefekr.ir/professional-backgammon-training/

سودوکو

اگر به دنبال یک بازی ژاپنی هستید سودوکو همان بازی هست که به دنبال آن هستید. سودوکو جدولی 3 در 3 است که دارای 9 سطر و 9 ستون می باشد. بازی سودوکو قوانین پیچیده ای ندارد و یادگیری آن برای همه افراد ممکن است. در این بازی شما باید بتوانید جدول را با توجه به قوانین آن کامل کنید. در جدول سودوکو اعدادی به صورت پیشفرض در جدول قرار دارند و شما باید بتوانید خانه های خالی آن را با اعداد مناسب پر کنید. در هر سطر و ستون باید اعداد 1 تا 9 را به گونه ای قرار دهید که اعداد تکراری نباشند.

افرادی که زیاد سودوکو بازی می کنند مهارت های محاسباتی قوی تری دارند و در حل مسائل ریاضی موفق ترند. بازی با سودوکو باعث تقویت ذهن شده و می تواند از آلزایمر در پیری پیشگیری کند. سودوکو یکی از بازی فکری آنلاین بزرگسالان معروف در میان ایرانیان است.

بازی کودتا یا coup

در این بازی صداقت جایگاهی ندارد و بر پایه بولوف زدن است. برای اینکه در این بازی پیروز شوید باید بتوانید دیگران را به چالش بکشید و دروغگویی آنها را اثبات کنید تا از این طریق سکه های بیشتری را بدست آورید. در مقابل باید به گونه ای نقش بازی کنید که بتوانید دیگران را به نفع خود متقاعد کنید و برنده بازی شوید. در این بازی هرچه بتوانید سکه های بیشتری جمع کنید قدرت بیشتری پیدا خواهید کرد و از رقبا خود پیشی میگیرید.

بازی آنلاین شطرنج

بازی شطرنج آنلاین
بازی شطرنج آنلاین

بازی شطرنج یکی از قدرتمندترین انواع بازی فکری آنلاین بزرگسالان است و جز بازی های استراتژیک محسوب می شود. برای یادگیری این بازی باید ابتدا باید با قوانین حرکت مهره ها آشنا شوید. در این بازی باید بتوانید ذهن حریف را قبل از اینکه مهره خود را حرکت دهد تشخیص دهید. شما می توانید درسه مرحله حریف خود را مغلوب کنید. حرکات احتمالی حریف را پیش بینی کنید، پاسخی مناسب برای آن داشته باشید و با حرکتی هوشمندانه کیش و مات کنید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند بازی شطرنج را به صورت فیزیکی و با حریف واقعی تجربه کنند به همین دلیل به سراغ خرید شطرنج می روند.

بازی Lumosity

بازی Lumosity بازی مناسبی برای تقویت حافظه  و افزایش سرعت عملکرد مغز است. اگر می خواهید نقاط قوت و ضعف خود را به چالش بکشید بازی Lumosity را از یاد نبرید. این بازی مهارت حل مسئله را در شما تقویت کرده و حل چالش های مختلف در زندگی را برای شما آسانتر می کند.

بازی Baba is you

گیمرهای حرفه ای این بازی را می شناسند. شخصیت Baba در این بازی شما را برای رسیدن به پیروزی راهنمایی می کند. نکته جالبی که در این بازی وجود دارد این است که گیمرها می توانند برخی از قوانین بازی را به نفع خود تغییر دهند.

بازی Elevate

یکی دیگر از بازی های فکری مخصوص بزرگسالان بازی Elevate است. اگر بخواهید در این بازی پیشرفت کنید باید بتوانید مسائل و چالش های گوناگون بازی را به خوبی حل کنید و به سطوح پیشرفته بازی راه پیدا کنید. رسیدن به مراحل پیشرفته این بازی تنها از عهده افرادی بر می آید که به توانایی های خود اعتماد دارند و از شکست نمی هراسند.

سایر بازی های فکری آنلاین برای بزرگسالان را می توانید در وبسایت فیگار مشاهده کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *