12 بازی ویدیویی محبوب که میتوانید با کودکان خود بازی کنید

مطمئنا دوست ندارید فرزندتان در دنیای استفاده از بازی‌های ویدئویی غرق شود اما وقتی زمانی کافی را با فرزندتان به بازی ویدیویی می‌گذرانید می‌توانید پیوند خود با او را تقویت کنید.

آنچه در این میان مهم است تعیین زمان مشخص برای این کار و استفاده از بازی‌های مناسب است. به همین دلیل، ما در ادامه چند بازی ویدیویی محبوب را معرفی کرده‌ایم که می‌توانید با کودکان خود بازی کنید و از اوقاتتان لذت ببرید.

Spider-Man: Shattered Dimensions

اگر فرزندانتان به شخصیت مرد عنکبوتی علاقه دارند و دائما به دنبال خرید محصولات طرح مرد عنکبوتی مانند لباس، اسباب بازی، کارتون و بازی آن هستند، Spider-Man: Shattered Dimensions یک گزینه شگفت انگیز خواهد بود. این بازی به دلیل سبک‌های مختلف گیم‌پلی که ارائه می‌دهد بسیار سرگرم‌کننده است و با بخش‌های هیجان‌انگیزی که دارد می‌تواند شما و فرزندانتان را ساعت‌ها سرگرم کند.

Untitled Goose Game

برخی ممکن است بر این باور باشند که Untitled Goose Game بازی مناسبی برای بچه‌ها نیست و می‌تواند الگویی منفی برای آن‌ها باشد. اگرچه ممکن است کودکان با انجام این بازی بخواهند تظاهر به غاز بودن و دزدیدن تلفن همراه و سایر وسایل والدینشان کنند، این بدین معنی نیست که آن‌ها تبدیل به دزد می‌شوند. در واقع، این بازی به کودکان شیطنت را یاد می‌دهد و کاملا بی‌ضرر است. علاوه بر این، شما می‌توانید با انجام این بازی ویدیویی با فرزندتان بسیار سرگرم شوید.

Nintendo Labo

Nintendo Labo یک بازی گران و برای برخی بازی ناکام‌کننده‌ای است، به‌خصوص اگر کودکان خردسال داشته باشید ممکن است بازی را ظرف چند روز خراب کنند. با این حال، اگر فرزندان شما کنجکاو، صبور و عاشق هنر و صنایع دستی هستند، Nintendo Labo قطعا یک بازی خارق‌العاده برای آن‌هاست. این بازی الهام‌بخش خلاقیت است و طبیعتا چیزی است که می‌توانید آن را با فرزندتان بسازید.

Splatoon 2

ممکن است بر این باور باشید که بهتر است فرزندانتان بازی‌های تیراندازی انجام ندهند اما Splatoon 2، استثناست. این بازی نه‌تنها سالم است، بلکه در عین حال، پیشرفته و بسیار جالب نیز محسوب می‌شود. علاوه بر این، این بازی تیراندازی به دلیل آنلاین بودن می‌تواند ایمن‌تر از بازی‌های تیراندازی فیزیکی باشد.

Rayman Legends

Rayman Legends نه‌تنها بی‌نهایت مبتکرانه، شگفت‌انگیز و خنده‌دار است، بلکه به بازیکنان نیز امکان می‌دهد که به‌صورت تیمی با هم بازی کنند. با این حال، در بخش‌هایی آسان‌تر است. شما می‌توانید با هم بازی کنید یا به نوبت، بخش‌های دشوار را بازی کنید.

Minecraft

این بازی یک لگو برای نسل جدید محسوب می‌شود. Minecraft آنقدر برای کودکان خوب است که از آن برای کمک به تقویت خلاقیت و حل مسئله آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این، آنقدر سرگرم‌کننده است که اگر بخواهید زمان بازی کردن را محدود کنید احتمالا با چالش روبرو خواهید شد.

Captain Toad: Treasure Tracker

Captain Toad یک بازی پازلی است. وقتی پدر یا مادر هستید احتمالا معنای آن را می‌دانید: «بابا من گیر کردم! بابا کمکم کن!» Captain Toad: Treasure Tracker یک بازی عالی مشارکتی است که می‌توانید همراه با فرزندانتان آن را انجام دهید و برای حل پازل‌ها راه‌حل پیدا کنید. بنابراین، می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده برای آموزش حل مسئله به کودکان باشد.

Mario + Rabbids Kingdom Battle

ممکن است در ابتدا تصور کنید که این بازی برای فرزندانتان هیجان‌انگیز نباشد اما تنها پس از چند بار بازی، کودکانتان عاشق آن خواهند شد. نه‌تنها امکان آشنایی با طنز و برخی شخصیت‌ها را فراهم می‌کند، با سرعتی که دارد برای کودکان بسیار دلچسب است. مطمئنا بازی در مراحل بعدی دائما دشوارتر می‌شود اما فرزندانتان به‌خصوص در مراحل ابتدایی از این بازی بسیار لذت خواهند برد.

Mario Kart 8

Mario Kart یک بازی ضروری است و Mario Kart 8 با گزینه‌های کنترل کاربرپسند و طراحی مبتکرانه مسیرهایش احتمالا بهترین نسخه از این بازی به‌خصوص برای کودکان کم‌سن است. بنابراین، اگر به‌دنبال یک بازی هستید که ساعت‌ها با آن سرگرم شوید و اوقات خوشی را همراه با فرزندانتان داشته باشید، Mario Kart 8 یک گزینه فوق‌العاده است.

Portal 2

Portal 2 یکی از بهترین بازی‌هایی است که تا به حال ساخته شده است و همچنین، امکان بازی تیمی را فراهم کرده است. از سوی دیگر، به دلیل اینکه یک بازی پازل ذهنی است می‌تواند به تقویت استدلال فضایی کودکان کمک کند. هم والدین و هم کودکان می‌توانند از این بازی به‌شدت لذت ببرند.

SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake

اگر فرزندانتان به انیمیشن باب اسفنجی مانند باب اسفنجی شلوار مکعبی علاقه‌مندند یا به دنبال خرید محصولات با طرح این شخصیت مثل عروسک یا اسباب بازی هستند، مطمئنا به این بازی علاقه‌مند خواهند شد. این یک بازی ساده، جذاب و ماجراجویانه است که می‌توانید آن را با فرزندانتان بازی کرده و ساعات خوشی را با هم سپری کنید.

Spelunky

این بازی کمی خشونت کارتونی دارد اما اگر با آن مشکلی ندارید می‌تواند یک بازی ماجراجویانه جذاب برای شما و فرزندانتان باشد. این بازی پر از بخش‌های سرگرم‌کننده و خنده‌دار است و حتی وقتی در آن شکست می‌خورید احتمالا تنها لبخند خواهید زد و دوباره بازی خواهید کرد.

در پایان، بازی‌های ویدیویی تیمی یکی از بهترین گزینه‌ها برای وقت گذراندن با فرزندتان و تقویت پیوند میان والدین و کودکان است. به همین دلیل، ما در این مقاله سعی کردیم چند بازی محبوب در این زمینه را به شما معرفی کنیم. امیدواریم از این بازی‌ها لذت ببرید و بتوانید اوقات خوشی را با فرزندانتان از این طریق سپری کنید.

 

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *