تفاوت‌ها و مزایای اشتراک پریمیوم نتفلیکس در مقایسه با اشتراک استاندارد

اپلیکیشن نتفلیکس یک برنامه منحصربه‌فرد و جذاب برای تماشای انواع فیلم و سریال است. با نوشتار تفاوت‌ها و مزایای اشتراک پریمیوم نتفلیکس در مقایسه با اشتراک استاندارد همراه ما بمانید.

این سرویس در سال‌های اخیر توانسته تا جای پای خودش را در دل هوادارانش محکم کند. برنامه جذاب و کاربردی نتفلیکس، فعالیت خود را به‌وسیله دی‌وی‌دی آغاز کرد؛ ولی اکنون یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های پخش فیلم‌های لایسنس و اختصاصی است.

اگر یک ‌بار از این برنامه استفاده کنید، متوجه مزایای نسخه پریمیوم آن می‌شوید. شما با خرید و استفاده از این اشتراک می‌توانید به بیش از ۶۰۰۰ هزار فیلم و سریال جذاب و هیجانی دسترسی پیدا کنید. با استفاده از نسخه پریمیوم قادر هستید که فیلم و سریال‌ها را باکیفیت تمام‌عیار نگاه کنید.

تماشای سریال با نتفلیکس در ایران

در ایران می‌توانید از این اپلیکیشن حرفه‌ای جذاب بهترین استفاده را بکنید؛ ولی نه رایگان! نگران نرخ استفاده از این برنامه باشید؛ زیرا روش‌های زیادی برای کاهش هزینه استفاده از این اپلیکیشن روانه بازار شده است. اپلیکیشن نتفلیکس با بیشتر از ۲۰۷ مشترک در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی را از آن خودش کرده است.

یکی از روش‌های رایج استفاده از این برنامه، ‌ ثبت‌نام در سرویس‌های نتفلیکس است؛ البته این برنامه برای افرادی که بار اول است که در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند به مدت ۷ روز اپلیکیشن را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای استفاده نتفلیکس در کشور ایران؛ باید در ابتدا اکانت این اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده و سپس در این برنامه ثبت‌نام کنید. برای این کار اول وارد سایت نتفلیکس و با استفاده از آدرس ایمیلی که دارید مشخصات خود را ثبت کنید. اکنون جزوی از کاربران این برنامه به شمار می‌روید. نتفلیکس مدل‌های متنوع اکانت را در اختیار کاربران خودش در صورت پرداخت کامل هزینه قرار می‌دهد.

مزایای اشتراک استاندارد پریمیوم

با استفاده از این برنامه می‌توانید به جذاب‌ترین فیلم‌های تاریخ دسترسی داشته باشید. البته این نکته را فراموش نکنید که نسخه‌های رایگان دارای نقص‌هایی نیز هستند و از همه مهم‌تر فقط ۷ روز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بارزترین تفاوت نتفلیکس پریمیوم و استاندار در تعداد کاربر، کیفیت تصویر و هزینه‌ ماهانه‌ای است که هر شخص باید آن را پرداخت کند.

مزایای اشتراک استاندارد نتفلیکس

این اپلیکیشن از محبوب‌ترین کمپانی‌های پخش رسانه در جهان بوده که در کشور کالیفرنیا تأسیس شده است. این پلتفرم جزوی از سرویس‌های پخش استریوم فیلم، سریال و آهنگ در سطح جهان است که با برخورداری از آرشیو اختصاصی خدماتی باارزش خود را به‌صورت اشتراکی در اختیار کاربران خودش قرار می‌دهد. از ویژگی‌های استفاده از نسخه پولی این برنامه می‌توان به حذف تبلیغات، ‌آرشیو‌های خصوصی و غیره اشاره کرد.

حذف تبلیغات

در نسخه پولی این سرویس می‌توانید به لیست انبوهی از فیلم و سریال دسترسی پیدا کنید، بدون آنکه مجبور باشید در هنگام و اول هر فیلیم تبلیغات را مشاهده کنید.

نظردهی

در سرویس پریمیوم اپلیکیشن نتفلیکس می‌توانید بعد از نگاه‌کردن به هر نوع محتوایی باتوجه‌به کیفیت فیلم به آن امتیاز دهید. این اپلیکیشن باتوجه‌به درصد امتیاز شما محتواهایی که به سلیقه‌تان می‌خورد، برایتان حاضر می‌کند.

به‌روز بودن فیلم و سریال‌ها

با خرید و استفاده از نسخه پولی این برنامه می‌توانید، همیشه جدیدترین و به‌روز‌ترین فیلم‌ها را مشاهده کنید؛ زیرا این برنامه همیشه فیلم‌های خودش را جدید و به‌روز نگه می‌دارد.

کیفیت بالا

برای هر شخصی فیلم بازی کیفیت فیلم یکی از مهم‌ترین نکات برای تماشای فیلم است. با خرید اکانت پریمیوم می‌توانید تمام فیلم‌های موردعلاقه‌تان را به‌صورت کیفیت فول‌اچ‌دی نگاه و لذت خود را ببرید.

البته این موضوع را فراموش نکنید که برای استفاده از این ویژگی باید سرعت اینترنت بالایی داشته باشید؛ زیرا سریال‌های که در این برنامه قرار داده‌اند همگی اورجینال بوده و با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

خداحافظی با دانلود

با استفاده از اپلیکیشن پریمیوم دیگر لازم نیست که زمان زیادی را برای دانلود فیلم صرف کنید؛ البته دانلودهای غیرقانونی از نظر اخلاقی اصلاً کاری مناسبی نیست. این اپلیکیشن از سیستم استریمنیگ آنلاین بهره‌مند شده است که شما می‌توانید در هر زمانی به تماشای فیلم موردعلاقه‌تان بپردازید.

دسترسی نامحدود به آرشیوی عظیم

اگر بخواهیم ویژگی‌های بارز این برنامه را برای شما توضیح دهیم؛ باید گفت این اپلیکیشن مانند یک کتابخانه بزرگی است که تا سقف تا آن را فیلم جذاب و هیجانی‌ترین فراگرفته است و فقط به‌صورت انحصاری برای کاربران مخصوص پخش می‌شود.

نسخه اورجینال و زیرنویس فارسی

محتواهای این اپلیکیشن دقیقاً همان چیزی است که توسط کمپانی تولید و ساخته شده است و هیچ نوع تغییری در آن ایجاد نکرده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید تمام فیلم و سریال‌ها را به‌صورت اورجینال و با زیرنویس فارسی نگاه کنید.

این قابلیت بسیار جذاب و کارآمد است؛ زیرا اگر این برنامه فاقد زیرنویس بود افراد برای تماشای فیلم؛ باید از سطح زبان خوبی برخوردار بودند.

امکان اشتراک‌گذاری اکانت

با خرید یک اکانت اپلیکیشن نتفلیکس با ۵ دستگاه متفاوت از آن استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. با اضافه‌شدن این ویژگی می‌توانید هر زمان که خواستید به محتواهای این برنامه دسترسی داشته باشید؛ همچنین این مورد یکی از مواردی است که تمام خانواده می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

استفاده از این ویژگی فقط از طریق استفاده از پنل‌های باکیفیت نتفلیکس در دسترس قرار خواهد گرفت که ممکن است کمی هزینه‌اش بیشتر باشد.

تفاوت اشتراک پریمیوم و استاندارد اسپاتیفای

این کمپانی سه نوع پنل اشتراکی را برای مشترکین خودش در نظر گرفته است که عبارت‌اند از پنل‌های پریمیوم، پنل‌های بی‌سیم و استاندارد. از اصلی‌ترین و تو چشم‌ترین تفاوت این سه پنل می‌توان به کیفیت فیلم در حال پخش و تعداد کاربرانی که می‌خواهند به طور هم‌زمان از اکانت استفاده کنند، بستگی دارد.

در مقایسه نرخ در بین این سه پنل تفاوت آن‌چنانی وجود ندارد که احتمال این موضوع بدین معنا است که این مجموعه سعی داشته که همه کاربران خودش را به‌طرف خرید قانونی اکانت تشویق کند.

در پنل بیسیک تنها یک کاربر می‌تواند از اکانت اسپاتیفای استفاده کند؛ این در حال است که در پنل استاندارد دو نفر حق استفاده از فیلم‌های فول‌اچ‌دی را دارند و در پنل پریمیوم ۴ کاربر حق استفاده از این برنامه را با بالاترین کیفیت را دارند.

بهترین سایت تهیه آنلاین نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس می‌توانید به سایت مجازیته مراجعه کنید. این مجموعه با بهترین پشتیبانی می‌تواند خیال شمارا از بابت نگرانی‌های رایجی مانند بن شدن اکانت و مسدودی آن راحت کند؛ همچنین شما عزیزان می‌توانید باتوجه‌به بودجه و نیازی که دارید اقدام به خرید اکانت کنید. بعد از خرید اشتراک می‌توانید آن را روی گوشی، تبلت، تلویزیون و سایر برنامه‌ها نصب و استفاده کنید.

سخن پایانی

اپلیکیشن نتفلیکس یک شرکت آمریکایی هست که توانسته در سال‌های از محبوبیت بالایی در میان طرف‌دارانش برخوردار شود. شما‌ می‌توانید با استفاده از نسخه پریمیوم این برنامه از امکانتی همچون حذف تبلیغات، اشتراک‌گذاری اکانت و همچنین به آرشیو عظیمی از فیلم و سریال و غیره دسترسی پیدا کنید. این در حالی است که در نسخه استاندارد از این ویژگی‌ها هیچ خبری نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *