جدیدترین مراکز خرید شهر الوند

جدیدترین مراکز خرید شهر الوند ؛ مراکز خرید هر شهری، جز محبوب‌ترین و اصلی‌ترین مکان‌هایی هستند که مسافران یک شهر علاقه دارند تا از آن‌ها بازدید کرده و به خرید بپردازند.

این موضوع در مورد شهر الوند نیز صادق است. الوند، شهر کوچکی در شهرستان البرز در استان قزوین است. شهر الوند در واقع دومین شهر بزرگ استان قزوین است که بسیار سرسبز و حاصلخیز بوده و شرکت‌ها و کارخانجات زیادی نیز در آن وجود دارند. مردم این شهر به دو زبان فارسی و ترکی آذربایجانی صحبت می‌کنند. همچنین، مکان‌هایی مانند مسجد قدیمی الوند، خانه یا همان عمارت اربابی و تپه‌های تاریخی از دیدنی‌ها و آثار باستانی شهر الوند به شمار می‌آیند که سالانه گردشگران زیادی را به این شهر زیبا جذب می‌کنند. در ادامه این مطلب، قصد داریم تا بازار‌ها و مراکز خرید شهر الوند را به طور کامل و جامع، معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

فروشگاه پوشاک ایرانیان

فروشگاه بزرگ پوشاک ایرانیان فروشگاهی معتبر و عالی در زمینه عرضه انواع متنوعی از پوشاک می‌ باشد. فروشگاه پوشاک ایرانیان ایرانیان الوند واقع در شهر صنعتی البرز،الوند، بلوار معلم، روبروی کتابخانه دهخدا قرار داشته و از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است. چرا که در نزدیکی مکان ‌هایی مانند مرکز امداد خودرو، مرکز پست شهر الوند، یک بیمارستان، یک رستوران و یک تالار قرار دارد. در فروشگاه بزرگ ایرانیان طیف وسیعی از پوشاک و اجناس عرضه می‌شود که می‌تواند تمام سلیقه‌ها را در برگرفته و رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. فروشگاه پوشاک ایرانیان، علاوه بر شهر الوند، شعبات متعددی در سایر شهر‌های ایران نیز دارد. علاوه بر شعبات حضوری، امکان خرید به صورت اینترنتی نیز از این فروشگاه فراهم است. به این صورت که مشتریان می ‌توانند جهت خرید پوشاک و اقلام مورد نیاز خود، به وب سایت پوشاک ایرانیان مراجعه کرده و از میان تنوع گسترده‌ای از پوشاک، طبق سلیقه و بودجه خود، جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

پاساژ آپادانا الوند

پاساژ آپادانا، اولین مرکز خرید واقع در شهر الوند است که قصد معرفی آن را داریم. پاساژ آپادانا، یکی از پاساژ‌های محبوب و معروف شهر الوند است که در خیابان مطهری، بلوار جمهوری، بین دو بازارچه طالقانی و میدان لاله شهر الوند قرار دارد. این پاساژ در مرکز شهر واقع شده و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است. چرا که در نزدیکی ان، مکان‌هایی مانند یک رستوران، یک کارواش، یک بیمارستان و همچنین شهرداری شهر الوند قرار دارند. در این مرکز خرید، اجناس محتلف و متنوعی اعم از پوشاک، کیف، کفش، لوازم دیجیتالی، لوازم صوتی و تصویری و … به فروش می‌رسند.

جدیدترین مراکز خرید شهر الوند
جدیدترین مراکز خرید شهر الوند

پاساژ پردیس الوند

دومین پاساژ شهر الوند که در این لیست جا می‌گیرد، پاساژ پردیس است. پاساژ پردیس الوند، در خیابان مطهری، بلوار جمهوری، خیابان بازارچه طالقانی واقع بوده و فروشگاه‌های مختلف زیادی در آن به ارائه و فروش اجناس و اقلام مختلف و متنوع می‌پردازند. پاساژ پردیس را می‌توان یکی از پر تردد‌ترین و پر مشتری‌ترین پاساژ‌های شهر الوند معرفی کرد که روزانه افراد زیادی از آن به خرید اجناسی چون پوشاک، لوازم دیجیتالی و … می‌پردازند.

پاساژ پاسارگاد الوند

یکی دیگر از مراکز خرید شهرستان زیبای الوند، پاساژ پارسیان است که در خیابان مطهری، بلوار جمهوری، خیابان امام خمینی قرار گرفته است. به طور کلی، از آنجایی که الوند شهر کوچکی است و تعداد زیادی مرکز خرید ندارد، به همین دلیل اکثر مراکز خرید آن تعداد مغازه زیادی داشته و پر مشتری هستند. پاساژ پاسارگاد الوند نیز از این قاعده مستثنی نیست. در پاساژ پاسارگاد نیز مانند سایر مراکز خرید الوند، اجناسی مانند پوشاک، کیف، کفش، پارچه، منسوجات و غیره به فروش می‌رسند.

فروشگاه پوشاک شهر الوند

فروشگاه پوشاک شهر، یکی از معروف‌ترین و همچنین محبوب‌ترین فروشگاه‌های شهر الوند است که اجناس خوبی ارایه می‌کند. در واقع دلیل محبوبیت این فروشگاه در الوند این است که اجناس مختلف آن در عین حال که کیفیت بسیار خوبی دارند، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و این ویژگی موجب جذب بالای مشتری به این فروشگاه می‌باشد. فروشگاه پوشاک شهر در خیابان بهشتی، بلوار شهید رجایی الوند واقع بوده و از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار است. چرا که به مکان‌هایی مانند یک جایگاه سوخت، شهرداری شهر الوند و دادگستری الوند بسیار نزدیک است و مسافران می‌توانند پس از رفتن به این فروشگاه، از این مکان‌ها بازدید کنند.  همان طور که از نامش پیداست، فروشگاه پوشاک شهر، یک فروشگاه عرضه کننده پوشاک است که در آن، طیف وسیع و گسترده از پوشاک متنوع و همچنین کیف و کفش به فروش می‌رسد. با توجه به تنوع و قیمت مناسب اجناس این فروشگاه، روزانه مشتریان زیادی ار این فروشگاه بازدید کرده و خرید می‌کنند.

 

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *