4 نکته برای مطالعه موثرتر زبان دوم

در زمانی که اقتصاد جهانی شده، نیاز به افرادی که بتوانند به چندین زبان صحبت کنند افزایش پیداکرده است. درک زبان های مختلف به افراد امکان می دهد با هم ارتباط برقرار کنند، درگیر شوند، ایده ها را تبادل کنند و تجارت کنند.

علاوه بر این، یادگیری زبان های جدید برای افرادی که دوست دارند به سراسر جهان سفر کنند، یادگیری زبان هدفی مهمی است. زیرا این افراد را قادر می سازد تا به طور مؤثر با مردم کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند و در نتیجه تجربه سفر آنها را افزایش دهند. از دیگر مزایای یادگیری زبان دوم می توان به کمک به فرهنگ پذیری، تقویت حافظه، بهبود خلاقیت و کاهش سرعت زوال شناختی اشاره کرد. بهترین آموزشگاههای زبان در تهران

4 نکته برای مطالعه موثرتر زبان دوم

بنابراین، اگر به دنبال یادگیری زبان دوم هستید، در اینجا چند نکته ساده و در عین حال مؤثر وجود دارد که به شما در سفر کمک می‌کند:

  1. یک مدرسه زبان خارجی پیدا کنید

امروزه چندین مدرسه دوره های زبان خارجی را ارائه می دهند. برخی از آنها به دانش آموزان محلی آموزش می دهند در حالی که برخی دیگر به زبان آموزان محلی و بین المللی آموزش می دهند. اما خبر خوب این است که اکثر این مدارس آموزش آنلاین ارائه می دهند. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا انتخاب گسترده تری از مدارس داشته باشند.

مدارس مختلف نیز دوره های مختلف زبان را ارائه می دهند. به همین دلیل، توصیه می‌شود مدرسه‌ای را انتخاب کنید که در یک زبان خارجی تخصص دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال ثبت نام در دوره های زبان ژاپنی هستید، همیشه می توانید بهترین مدرسه را در بازار پیدا کنید. می توانید با درخواست توصیه از سایر دانش آموزان یا خواندن نظرات آنلاین، یک آموزشگاه زبان خارجی پیدا کنید. بهترین آموزشگاه های آیلتس

  1. با افراد بومی دوست شوید

تعامل  با افراد بومی یکی دیگر از استراتژی های موثر برای یادگیری زبان دوم است. در اینجا، زبان مادری به کسانی اطلاق می شود که زبان خارجی ترجیحی آنها، زبان اول یا زبان مادری آنها باشد.

تعامل با افراد بومی به شما این امکان را می دهد که تمام اصول اولیه یک زبان خارجی را بیاموزید. این شامل یادگیری برخی از کلمات و عبارات رایج، توافق فعل، عامیانه، رفتار و ساخت جمله است. شما می توانید با پیدا کردن و دوستی با افراد بومی به این هدف دست یابید.

می توانید در بارها و رستوران های بین المللی با سخنرانان بومی ملاقات کنید. علاوه بر این، می توانید با آنها در رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های آنلاین تعامل داشته باشید. نه تنها کارآمدتر یاد خواهید گرفت، بلکه شبکه اجتماعی شما نیز گسترش خواهد یافت.

  1. تماشای فیلم به زبان خارجی

تماشای فیلم به زبان خارجی راه ساده دیگری برای یادگیری زبان دوم است. این مهم است، به خصوص اگر به دنبال یادگیری راحت یک زبان خارجی در خانه یا محل کار خود هستید. به همین دلیل، باید فیلم های خود را به زبان جدید دلخواه خود تغییر دهید.

علاوه بر این، می توانید یک فیلم را به زبان انگلیسی یا زبان مادری خود تماشا کنید، اما زیرنویس را به یک زبان خارجی تغییر دهید. این نه تنها به شما امکان می‌دهد زبان جدید را سریع‌تر یاد بگیرید، بلکه به شما امکان می‌دهد فرهنگ‌های جدید را درک کرده و دانش کسب کنید.

به غیر از تماشای فیلم به زبان خارجی، می توانید به رادیو و موسیقی به زبان دوم نیز گوش دهید. این شامل تغییر رادیو به یک زبان خارجی است، مخصوصاً هنگام گوش دادن به برنامه مورد علاقه خود. به عنوان مثال، اگر دوست دارید به برنامه های والدین گوش دهید، در چنین مواقعی حتما رادیو خود را به یک زبان خارجی تغییر دهید. ایده خوبی است که همه واژگان جدیدی را که می شنوید یادداشت کنید و از فرهنگ لغت برای یافتن معنای آنها استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید مهارت های زبان خارجی خود را با خواندن رمان ها، مجلات و سایر نشریات بهبود بخشید.

  1. شنونده خوبی باشید

گوش دادن راه ساده دیگری برای یادگیری زبان دوم است. با این حال، برای به حداکثر رساندن این شاهکار باید شنونده خوبی باشید.

شنونده خوب بودن یعنی گوش دادن قبل از صحبت کردن. همچنین شامل توجه به جزئیاتی مانند تلفظ کلمات، لحن و توافق فعل است. این شما را در معرض کلمات یا واژگان جدید قرار می دهد و به شما امکان می دهد زبان دوم را بهتر صحبت کنید.

جدای از این، شما همچنین می توانید مهارت های زبان خارجی خود را با گوش دادن به خود در حین صحبت کردن کامل کنید. با ضبط کردن خود و سپس گوش دادن به آن می توانید به این هدف برسید. با این حال، بهتر است تلفظ خود را با تلفظ افراد بومی مقایسه کنید. این به شما امکان می‌دهد تلفظ خود را بهبود ببخشید، بنابراین شما را قادر می‌سازد مانند بومیان صحبت کنید.

بردن

امروزه یادگیری زبان های جدید به یک ضرورت برای همه تبدیل شده است. این شامل صاحبان مشاغل، کارمندان، مسافران و دیگران می شود. درک زبان های خارجی برای هر کسی که به دنبال ارتباط با جهان و یادگیری در مورد ملل و فرهنگ های دیگر است ضروری است.

همانطور که در بالا مشاهده کردید، روش های مختلفی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد. اینها عبارتند از پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان خارجی، تکرار با افراد بومی، تماشای فیلم به زبان خارجی و شنونده خوب بودن. هنگامی که سفر خود را به سمت درک و یادگیری کارآمدتر زبان دوم آغاز می کنید، ایده های ذکر شده در اینجا را در نظر بگیرید.

آنا شین

آنا شین یک مدرس زبان ژاپنی است. او یک ژاپنی آمریکایی است. او وقت خود را به آموزش کودکان و دانش آموزان بزرگسالی که می خواهند ژاپنی یاد بگیرند اختصاص می دهد. آنا متاهل و دارای دو پسر است. او عاشق پخت و پز و نقاشی به عنوان فعالیت های گذشته است.

.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *