خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان امکان دارد یا نه؟

همه ما زمانی را برای استراحت کردن و ریلکس کردن احتیاج داریم، برای اینکار معمولا به شهر خوش آب و هوای اطراف سفر می کنیم. با نوشتار خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان با ما بمانید.

یکی از این راه ها خرید ویلا است که ما معمولا ویلا را به دلیل کسب آرامش و دور بودن از هیاهو شهر می باشد. البته خرید ویلا دلایل دیگری هم دارد که یکی از این دلایل می تواند سرمایه گذاری باشد. در صورتی که ویلای خود را در یک مکان مناسب خریداری کنید موجب سود شما می شود. حال ما می خواهیم درمورد خرید ویلا و خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان با شما صحبت کنیم پس با ما در این مقاله همراه باشید.

آدرس سایت گیلیم

خرید ویلای ساحلی بهتر است یا جنگلی ؟

خریدن ویلا تا 2 میلیارد تومان
خریدن ویلا تا 2 میلیارد تومان

همانطور که می دانید ویلا از لحاظ نوع ساخت و ظاهر انواع مختلفی دارد. ویلای ساحلی به ویلا هایی گفته می شود که نزیک دریا بوده و فاصله کمی با آن دارد. ویلا های ساحلی مزایای مختلفی دارند یکی از مزایا دسترسی سریع به دریا و ویووی زیبا است. همچنین ویلا های ساحلی معمولا در مرکز شهر ساخته می شوند که در نتیجه شما به جاده های اصلی و امکانات شهر دسترسی راحت دارید. لازم به ذکر است که در این صورت شما در فصل سرد زمستان راحت تر می توانید به شهر و امکانات رفاهی دسترسی پیدا کنید.

اما این نوع ویلا ها علاوه بر مزایا معایب نیز دارند و آن هم این است که ویلا های ساحلی در ماه های گرم سال مانند تیر و مرداد هوایشان بسیار شرجی شده و ممکن است برای بعضی از افراد قابل تحمل نباشد. همچنین در اطراف ویلا های ماسه ای تنوع گیاهی کمتری وجود دارد پس اگر به جنگل و گیاهان علاقه دارید، خرید ویلای ساحلی را به شما توصیه نمی کنیم.

همچنین هزینه های نگهداری ویلای ساحلی نسبت به ویلای جنگلی بسیار بیشتر است. علت این هزینه زیاد مشکلاتی است که می‌تواند به وجود بیاید. این مشکلات شامل رطوبت شدید، پیشروی آب دریا تا ساختمان ویلا، ریزش دیوار های حیاط به دلیل امواج دریا و … می باشد.

ویلای جنگلی

همانطور که از اسم ویلا های جنگلی پیداست این نوع ویلا ها در مناطق جنگلی و کوهپایه ها قرار دارند. ویلا های جنگلی معمولا از شهر ها دور تر هستند و به همین سبب فضای آرام تری نسبت به ویلا های ساحلی دارند.

خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان
خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان

همچنین به دلیل اینکه مساحت جنگلی نسبت به ساحلی بیشتر است شما تنوع بیشتری در انتخاب ویلا های جنگلی دارید. قیمت ویلا های جنگلی نیز در مقایسه با ویلا های ساحلی پایین تر است، پس اگر دنبال خرید ویلا تا 2 میلیارد هستید، این نوع ویلا ها مناسب شما است.

در مقابل این نوع ویلا ها معایبی نیز دارند و ان هم این است که دور بودن از مرکزشهر موجب این می شود که دسترسی شما به امکانات شهری راحت نباشد. در صورتی که بخواهید در این ویلا ها ساکن شوید ممکن است تامین مایحتاج زندگی برای شما سخت شود. همچنین اگر بارش برف صورت بگیرد، راه های منتهی به این ویلا و شهر وضعیت نامناسبی دارد.

در آخر خرید ویلا های مختلف با توجه به هزینه، نیاز شما، شرایط و سلیقتان است. پس با در نظر گرفتن تمام این موضوعات مناسب ترین ویلا را انتخاب کنید.

خرید ویلای شهرکی بهتر است یا مستقل ؟

ویلا های شهرکی به ویلا های گفته می شود که در کنار مجموعه ای از ویلا ها در زمینی بسیار بزرگ قرار دارند. ویلای مستقل نیز درست نقطه مقابل این نوع ویلا ها هستند و به ویلا هایی که گفته می شود که در زمین خودشان به صورت مستقل  ویلایی منفرد ساخته می شود. این نوع ویلا ها هر کدام مزایای و معایب خاص خودشان را دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان
خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان

ویلا های شهرکی به دلیل زمین وسیعی که برای احداث نیاز دارند، امکان ساخت آن ها در مرکز شهر وجود ندارد. به همین دلیل اکثریت این ویلا ها در حومه شهر قرار دارند. در نتیجه اگر سکونت در حومه شهر مشکلی برایتان ایجاد نمی کند این نوع ویلا برای شما مناسب است. البته به دلیل دور بودن از شهر قیمت این ویلا ها نسبت به ویلا های دیگر پایین تر است. پس اگر دنبال خرید ویلا تا 2 میلیارد تومان هستید ما ویلای شهرکی را به شما پیشنهاد می کنیم.

در ویلا های مستقل تمام کار های مربوط به ساختمان مانند تامین امنیت تا تعمیر و نگهداری بر عهده خودتان است. اما ویلای شهرکی اینطور نیست، زیرا سکونت در ویلای شهرکی شباهت زیادی به سکونت در آپارتمان دارد. شهرک های ویلایی یک نگهبان 24 ساعت دارد که از امنیت شهرک حفاظت کند.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *