بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج (Evlilik Hakkında Her Şey)

برای آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج که در شبکه جم با نام “پشت پرده ی ازد.اج” منتشر می‌شود، همراه ما باشید.

خلاصه سریال همه چیز درباره ازدواج

عذرا گونای یک وکیل طلاق موفق است که در استانبول، به همراه خواهرش صنم و مادرش که از سردم‌داران این شغل است، به پرونده اشخاص با نفوذ و سرشناس رسیدگی می‌کنند.

عذرا بعد از فارغ التحصیلی با سرگن گونای که مثل خودش وکیل بوده ازدواج کرده و صاحب سه بچه می‌شوند. با وجود مسائلی که به اقتضای شغل‌اش شاهد می‌شد و ضربه‌ای که از طرف پدرش خورده بود، عذرا همیشه به مفهوم ازدواج کاملا متعهد بود. ولی این تابلوی خانواده خوشبختی که برای خودش ساخته بود، با خیانت شوهرش با خاک یکسان می‌شود.

زمان پخش سریال پشت پرده ی ازدواج یا همان همه چیز درباره ازدواج از شبکه جم تی وی :

زمان پخش سریال همه چیز درباره ازدواج

خلاصه سریال همه چیز درباره ازدواج
خلاصه سریال همه چیز درباره ازدواج

بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج

سریال ترکی همه چیز درباره ازدواج به تهیه‌کنندگی Asena Bülbüloglu و کارگردانی Yusuf Pirhasan، هر سه‌شنبه از شبکه Fox ترکیه به نمایش در می‌آید. این سریال درام، کمدی که درباره حقوق بود، متشکل از 33 قسمت است، که اکنون با دوبله فارسی از شبکه جم تی‌وی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال پشت پرده ی ازدواج با دوبله فارسی کیفیت 240

دانلود سریال پشت پرده ی ازدواج با دوبله فارسی کیفیت 480

گوکچه بهادیر (Gökçe Bahadır)

بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
  • نقش: عذرا جوهر

گوکچه بهادیر بازیگر اهل کشور ترکیه و فارغ التحصیل دانشگاه رادیو و تلویزیون استانبول است. از بهترین آثاری که وی در آن به نقش‌آفرینی پرداخته می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی برگریزان (Yaprak dökümü)، زیر پوست شهر (kayip şehir)، کلوپ و با مدیر برنامه ام تماس بگیر اشاره کرد. دگوکچه از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ در سریال جنایت‌های پیش پا افتاده که از شبکه شبکه استار تی وی پخش می‌شد نقش آفرینی کرد.

او در سال 1981 در استانبول به دنیا آمد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، در آکادمی استانبول، یک موسسه آموزشی جایگزین، در زمینه پخش رادیو و تلویزیون آموزش دید. گوکچه در مرکز هنری Müjdat Gezen در رشته بازیگری تحصیل کرد. در دوران دانشجویی برنامه رادیویی را در فنرباغچه اف ام ارائه کرد. پس از فارغ التحصیلی به عنوان وی جی در بست تی وی و سپس به عنوان مجری برنامه سیگنال پخش شده از تلویزیون شو ایفای نقش کرد.

سارپ آک‌کایا (Sarp Akkaya)

بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
  • نقش: سرگن گونای

سارپ آک‌کایا (ترکی استانبولی: Sarp Akkaya‎؛ زادهٔ ۱۳ مهٔ ۱۹۸۰) هنرپیشه اهل ترکیه است. او بازیگری را در سن ۱۲ سالگی به همراه برادرش آغاز کرداز آثار او می‌توان به ایزل،حریم سلطان، گوزل و گودال در نقش شهرام اشاره کرد.

سومرو یاوروجوک (Sumru Yavrucuk)

بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
  • نقش: چولپان جوهر

سومرو یاوروجوک زادهٔ ۲۴ سپتامبر ۱۹۶۱، بازیگر اهل ترکیه از سال ۱۹۸۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به شماره ۳۰۹ و فاطماگل اشاره کرد. در بخش صدا و تئاتر کنسرواتوار شهرداری استانبول تحصیل کرد. بعدها، دانشجوی وضعیت ویژه در کنسرواتوار دولتی آنکارا شد.

گوکچه ایوب اوغلو (Gökçe Eyüboğlu)

بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
  • نقش: ثنم جوهر

این بازیگر متولد 29 مرداد 1362 است و از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت. در حالی که نمایشنامه‌هایی که او می‌نوشت در پایان هر ترم در دوره راهنمایی روی صحنه می‌رفت، در مراحل بعدی زندگی مدرسه‌اش در باشگاه‌های تئاتر شرکت می‌کرد.

گوکچه ایوب اوغلو، که فارغ التحصیل رشته مدیریت دولتی است، در سال 2009 در آکادمی 35.5 هنر خانه شروع به تحصیل کرد و همزمان با کار بر روی هنرهای نمایشی با نام هایی مانند وحیده پرچین و آلتان گوردوم همبازی شد.

سرکان آلتون اوراک (Serkan Altunorak)

بازیگران سریال ترکی همه چیز درباره ازدواج
بازیگران سریال ترکی همه چیز درباره ازدواج
  • نقش: بورا گوک‌تاش

سرکان آلتون اوراک زاده ۲۴ دسامبر ۱۹۷۶، بازیگر اهل ترکیه و از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به حریم سلطان اشاره کرد. در سال 2011 در سریال تلویزیونی Bir Günah Gibi نقش شخصیت سوات را بازی کرد. او در سریال قرن باشکوه که پخش آن از همان سال آغاز شد با نقش یحیی از تاشلیجا در فصل سوم حضور داشت.

باریش کیلیچ (Barış Kılıç)

بازیگران سریال ترکی همه چیز درباره ازدواج
بازیگران سریال ترکی همه چیز درباره ازدواج
  • نقش: افه آوجی

باریش کیلیچ زاده 1978 (۴۳–۴۴ سال) بازیگر اهل ترکیه است که از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌. از فیلم‌ها و سریال‌هایی که باریش در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به سیب ممنوعه و نبرد گل‌ها (مجموعه تلویزیونی) اشاره کرد.

در 21 فوریه 1978 در منطقه آرگووان مالاتیا به دنیا آمد. او فارغ التحصیل دانشگاه استانبول، دانشکده اقتصاد است. اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در سریال همه فرزندان من که در سال 1383 از کانال دی پخش شد، با بازی در شخصیت ایبارس تجربه کرد.

بعدها با سریال من نام فریها را شروع کرد و کاملاً شناخته شد. تنها تجربه سینمایی Barış Kılıç فیلم Sen Sevim Adamım بوده است. در سال 2007 با Ayşegül Özay ازدواج کرد و دو فرزند به نام های باتو و امیر دارد.

اردال کوچوک کومورجو (Erdal Küçükkömürcü)

بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
بیوگرافی بازیگران سریال همه چیز درباره ازدواج
  • نقش: ارمان آرسن

Erdal Küçükkömürcü (زاده ۱ آوریل ۱۹۵۸، آنکارا) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او در سال 1981 از کنسرواتوار دولتی آنکارا فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی در تئاتر دولتی آنکارا شروع به کار کرد. بعدها به عنوان مربی بازیگری در بسیاری از دانشگاه ها مشغول به کار شد.

اردال بین سال های 1984-1985 دروس انتخابی تئاتر را در METU گذراند. بین سال‌های 1998 تا 2002 در دپارتمان تئاتر کنسرواتوار دولتی هاجت‌په و گروه تئاتر دانشگاه آنادولو اسکی‌شهیر، گروه تئاتر جغرافیای دانشکده زبان و تاریخ دانشگاه آنکارا بین سال‌های 2004 تا 2006 و دانشکده علوم بازرگانی دانشگاه باشکنت در سال 2005 کار کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *