تماشای آنلاین و دانلود تیزر فصل دوم ونزدی (سریال Wednesday)

بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار فصل دوم سریال نتفلیکس Wednesday، تیزر فصل دوم ونزدی منتشر شده و می‌توانید به صورت آنلاین در این مطلب تماشا کنید.

فوری : تمدید سریال Wednesday توسط نتفلیکس برای فصل دوم !

سوتی ها و حقایق پنهان سریال ونزدی + [ویدئوی پشتِ صحنه]

ونزدی (Wednesday) یک سریال آمریکایی در ژانر کمدی، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی «تیم برتون» کارگردان فیلم (Edward Scissorhands 1990) است. این سریال بر اساس شخصیت «ونزدی آدامز» در کتاب مصور «خانوادۀ آدامز» به نویسندگی «چارلز آدامز» نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:

تیزر فصل 2 سریال ونزدی
تریلر فصل 2 سریال ونزدی

تیزر فصل دوم ونزدی

فیلم (The Addams Family 1991) در ابتدا در همان سال‌ها قرار بود توسط «تیم برتون» کارگردانی بشود؛ اما ساخت این فیلم و فیلم (Batman Returns 1992) به تداخل خوردند و در نهایت «بری ساننفلد» کارگردانی این فیلم را انجام داد.

در مارس ۲۰۱۰ اعلام شد که «ایلومینیشن اینترتینمنت» با مشارکت «یونیورسال پیکچرز» حق ساخت «خانوادۀ آدامز» را به دست گرفته اند. این دو کمپانی تصمیم گرفتن بر اساس «خانوادۀ آدامز» یک انیمیشن به سبک استاپ موشن بسازند؛ «تیم برتون» قرار بود در نوشتن فیلمنامه و تهیه کنندگی همکاری کند و همچنین حق کارگردانی نیز داشته باشد. در جولای ۲۰۱۳ اعلام شد که ساخت این فیلم کنسل شده است.

در اکتبر سال ۲۰۲۰ خبر ساخت این سریال به رهبری «تیم برتون» اعلام شد؛ در آن زمان هنوز سریال عنوانی نداشت. و در نهایت در فوریه ۲۰۲۱ دستور ساخت این سریال در هشت قسمت توسط نتفلیکس صادر شد. فیلم برداری سریال در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۱ در بخارست؛ پایتخت رومانی آغاز شد و در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۲ به پایان رسید.

تیزر فصل 2 سریال ونزدی
تیزر فصل 2 سریال ونزدی

تیم نویسندگان سریال Wednsday درحال نگارش فیلمنامه فصل دوم این سریال هستند و اگرفیلمنامه خوب باشد و مورد تایید شرکت نتفلیکس و تیم برتون، خالق سریال واقع شود، سریال اوایل ۲٠۲۳ برای فصل دوم تمدید خواهد شد.

تریلر فصل 2 سریال ونزدی (به زودی)

تیزر فصل 1 سریال ونزدی به همزاه پشت صحنه

تیزر فصل 2 سریال ونزدی (به زودی بعد از انتشار)

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *