بازی محبوب موبایلی !Love Live پس از 10 سال غیرفعال خواهد شد [+جزئیات]

وب‌سایت بازی موبایلی !Love Live اعلام کرده است که این بازی در آینده‌ای نزدیک غیرفعال خواهد شد. در ادامه این خبر با ما همراه بمانید.

وب‌سایت رسمی فرنچایز «Love Live» روز سه‌شنبه اعلام کرد که بازی گوشی‌های هوشمند «Love Live School Idol Festival» در تاریخ ۳۱ مارس، درست ۱۶ روز قبل از دهمین سالگرد عرضه بازی در ژاپن، به پایان می‌رسد. این اعلامیه بازیکنان را تشویق کرد تا منتظر انتشار بازی جانشین آن Love Live School Idol Festival 2 Miracle Live باشند، اگرچه این بازی هنوز تاریخ انتشار دریافت نکرده است.

بازی محبوب موبایلی !Love Live پس از 10 سال غیرفعال خواهد شد

غیرفعال شدن بازی موبایلی !Love Live

بازی محبوب موبایلی !Love Live پس از 10 سال غیرفعال خواهد شد
بازی محبوب موبایلی !Love Live پس از 10 سال غیرفعال خواهد شد

نسخه جدیدی از بازی با نام Love Live School Idol Festival ALL STARS در سپتامبر 2019 در ژاپن راه اندازی شد و در فوریه 2020 در سطح جهانی راه اندازی شد. و داستان خود را همزمان در کنار جشنواره اصلی Love Live School Idol اجرا کرد.

این بازی ریتمی گوشی هوشمند در کنار اولین انیمیشن تلویزیونی این فرنچایز در سال 2013 عرضه شد و داستان‌های جانبی و داستان‌های شخصیت محور دیگری را که در انیمه دیده نمی‌شد، روایت می‌کرد. این بازی در درجه اول یک بازی ریتم است که در آن بازیکنان به موقع بر روی صفحه نمایش ضربه می‌زنند.

این بازی در سال 2014 در خارج از کشور راه اندازی شد. از آن زمان به بعد، جشنواره Love Live School Idol ~Afterschool Activity~ بازی آرکید آن را در سال 2016 ایجاد کرد، و بازی آرکید به نوبه خود در سال 2021 به کنسول PlayStation 4 منتقل شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *