همنواز

فوری: قیمت «شاهین» به بیش از 500 میلیون تومان رسید! [+جزئیات]

قیمت شاهین امروز 24 بهمن 1401 ؛ قیمت شاهین به ۵۳۰ میلیون رسیده است و همین طور تیبا صندوقدار را ۳۱۰ میلیون معامله می‌کنند.

قیمت شاهین در بازار آزاد امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۵۳۰ میلیون تومان است. بعد از شاهین که گران‌ترین خودرو سایپا در بازار آزاد است، می‌توانیم به کوییک پلاس اتوماتیک اشاره کنیم که قیمت این یکی در بازار آزاد به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است. در ادامه با خبر قیمت خودرو شاهین در بازار آزاد همراه ما بمانید.

قیمت شاهین امروز 24 بهمن 1401

  • قیمت خودرو شاهین امروز ۲۴ بهمن

به گزارش منابع خبری:

کوییک دنده‌ای را ۳۲۰ میلیون تومان رد و بدل می‌کنند و خرید ساینا در بازار آزاد به همین اندازه بودجه لازم دارد. تیبا صندوقدار هم که یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های داخلی است، با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد و تیبا ۲ یا همان تیبا هاچ بک را ۳۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند. قیمت «شاهین» امروز در بازار 550 میلیون تومان شد و رشد 28 میلیونی داشت. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد پنج میلیونی در بازار 321 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 329 میلیون تومانی شد و رشد 7 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 323 میلیون قیمت خورد و رشدی 6 میلیونی داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *