همنواز

شاسی بلند لئو mx8 ساخت کدام کشور است ؟

به تازگی شرکت جدیدی به نام ایستا موتور خودرو ای به دو دیفرانسیل تولید کرده است. گویا برخی کاربران به دنبال کشور سازنده شاسی بلند لئو mx8 هستند.

ایستا موتور به‌عنوان یکی از خودروسازان جدید بخش خصوصی وارد میدان عرضه خودروهای دو دیفرانسیل شده است. ایستا موتور به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه کارآفرینان مایوان روز سه‌شنبه مورخ ۲۵ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱، از نخستین شاسی‌بلند دو دیفرانسیلی خود به نام لئو ام ایکس ۸ رونمایی کرد. مشخصات LEO MX8 ایستا موتور نشان می‌دهد که این ماشین می‌تواند رقیب سرسختی برای شاسی‌بلندهای حاضر در بازار ایران باشد. ظاهراً این خودرو حدود ۲.۳ میلیارد تومان قیمت داشته و عرضه آن به سال آینده موکول شده است.

کشور سازنده شاسی بلند لئو mx8

  • کارخانه خودرو سازی شاسی بلند لئو mx8
کشور سازنده شاسی بلند لئو mx8
کارخانه خودرو سازی شاسی بلند لئو mx8

لئو MX8 درواقع نسخه مونتاژی یکی از شاسی‌بلندهای سایز متوسط دانگ فنگ است که طراحی آن را مهندسان ژاپنی نیسان بر عهده داشته‌اند. این خودروی آفرودی با ابعاد ۴۸۸۲ میلی‌متر طول، ۱۸۵۰ میلی‌متر عرض و ۱۸۳۶ میلی‌متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محورهای آن ۲.۸۵ متر است. مهم‌ترین مشخصه ظاهری این خودروی آفرودی، جلوپنجره آن است که جلوه‌ای خشن و تهاجمی داشته و بدنه خوش‌ساخت آن به‌همراه ناهمواری‌های متعدد، قدرت و استحکام را در ذهن بیننده تداعی می‌کند.

خودروی LEO-MX8 به‌عنوان نخستین شاسی‌بلند دو دیفرانسیلی ایستا موتور ارس هم‌اینک در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز در معرض دید عموم قرار گرفته است. این نمایشگاه تا ۲۸ بهمن‌ماه دایر بوده و علاقه‌مندان به‌طور رایگان می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

کارخانه خودرو سازی شاسی بلند لئو mx8

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *