آینده روشن ارز دیجیتالی شیبا اینو برای سرمایه گذاران

به تازگی برخی محققان در زمینه ارز های دیجیتالی، آینده روشن ارز دیجیتالی شیبا اینو پیش بینی کرده اند. گویا سرمایه گذاران این ارز دیجیتالی را پیشنهاد می دهند.

با فضای رقابتی ایجاد شده در بازار میم کوین‌ها، شاهد رشد و گسترش این ارز‌ها هستیم و برخی از این میم کوین‌ها از جمله شیبا اینو امروزه اکوسیستم بزرگ و جذابی را به کاربران و طرفداران خود ارائه می‌دهند که آن‌ها را به ارزی فراتر از یک میم کوین ساده تبدیل کرده است. تا حدی که امروزه خرید شیبا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت لحظه‌ ای شیبا اینو

آینده روشن ارز دیجیتالی شیبا اینو

  • روند صعودی شیبا اینو
آینده روشن ارز دیجیتالی شیبا اینو
روند صعودی شیبا اینو

از این توکن‌ها در بخش‌های مختلف اکوسیستم شیبا استفاده می‌شود و در ابتدا می‌توانیم به شیبا سواپ (SHIBASWAP) اشاره کنیم که یک صرافی غیرمتمرکز است و در آن از هر سه توکن SHIB، LEASH و BONE برای خدمات مختلفی از جمله خرید و فروش NFT، استیکینگ، سواپ ارز، سازمان غیرمتمرکز DOGGY DAO و دیگر بخش‌ها استفاده می‌شود.

با محبوبیت جهانی NFT‌ها، شیبا اینو نیز NFT خود را عرضه کرده است که به آن مجموعه Shiboshis گفته می‌شود. این مجموعه شامل 10 هزار توکن منحصر به فرد است که در شبکه اتریوم عرضه شده‌اند. عرضه این مجموعه در شبکه اتریوم با استقبال جامعه طرفدار شیبا اینو مواجه شد و ظرف 34 دقیقه این توکن‌ها به فروش رسیدند، این استقبال به میزانی بود که هزینه گس (کارمزد شبکه) اتریوم در طول انتشار این توکن‌ها افزایش پیدا کرد.

شیبوشی‌ها تنها یک NFT ساده نیستند و از این توکن‌ها در بازی بلاک چینی اختصاصی شیبا نیز می‌توان استفاده کرد که ارزش آن‌ها را در بلندمدت افزایش می‌دهد و می‌تواند سود خوبی را نصیب دارندگان قدیمی خود کند.

روند صعودی شیبا اینو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *