ویدیو : مصاحبه دیده نشده از ستاره سریال یاغی

به تازگی ویدیویی از مصاحبه دیده نشده از ستاره سریال یاغی در رسانه های مجازی داخلی پخش شده که بسیار قدیمی بوده که از زمان کودکی این بازیگر می باشد.

اخیرا قدیمی ترین مصاحبه بازیگر نقش جاوید سریال یاغی در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده است. گویا گفتگو قدیمی از بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی در زمان کودکی او بوده است.

مصاحبه دیده نشده از ستاره سریال یاغی

مصاحبه دیده نشده از ستاره سریال یاغی

اخیرا نیز مصاحبه ای از علی شادمان، جاوید سریال یاغی، پخش شده که بسیار قدیمی و دیدنی می باشد. پیش‌تر اشاره کردیم که علی شادمان به شکلی درخشان نقش جاوید را در سریال یاغی بازی می‌کند. بازیگری که ما او را در سریال می‌خواهم زنده بمانم هم دیدیم، اما نقش اش در این سریال نمایش خانگی خوب از آب درنیامد و چندان نتوانست توجه عمده مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.
مصاحبه دیده نشده از ستاره سریال یاغی
مصاحبه ای قدیمی از علی شادمان

گفتگو قدیمی از بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از قدیمی ترین مصاحبه بازیگر نقش جاوید سریال یاغی را ببینید:

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال و در ژانر خانوادگی اجتماعی می باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته اند.

همچنین چندی پارسا پیروزفر ستاره سریال یاغی با چهره سینمایی اش و جذابیتی که دارد توانسته در تمام گروه سنی طرفدار داشته باشد. پارسا پیروزفر عادت ندارد خودنمایی کند و  همواره اخلاق حرفه ای اش را به نمایش بگذارد. پارسا پیروز فر متولد 1351 است. پارسا پیروزفر خود را از حاشیه دور می کند و تا کنون مصاحبه ای نکرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *