فوری: مالک جدید باشگاه منجستر یونایتد معرفی شد ؛ منچستر یونایتد را به نام قطر زدند!

شیخ جاسم منچستر یونایتد ؛ گزارش های متعددی وجود دارد که مالک جدید باشگاه منچستر یونایتد شیخ جاسم برادر امیر قطر خواهد بود!

برادر امیر قطر در آستانه معرفی شدن به عنوان مالک جدید باشگاه منچستریونایتد است. قرار است تکلیف فروش یونایتد در روزهای آینده مشخص شده و پس از سال‌ها هواداران یونایتد نفسی به راحتی بکشند. در ادامه مطلب با خبر مالک جدید باشگاه منچستر یونایتد همراه ما بمانید.

شیخ جاسم منچستر یونایتد

  • منچستر یونایتد شیخ جاسم

به گزارش منابع خبری:

خانواده گلیزر که در سال 2005 باشگاه منچستریونایتد را در ازای 790 میلیون پوند خریداری کردند، در ماه نوامبر اخیر بود که اعلام کردند که در حال آغاز فرآیندی برای بررسی جایگزین‌های استراتژیک از جمله فروش این باشگاه هستند.

از همان زمان پیشنهادهایی برای خرید این باشگاه لیگ برتری از طرف‌های مختلف ارائه شد، اما از همان آغاز رقابت اصلی برای خرید این باشگاه انگلیسی بین شیخ جاسم قطری و سِر جیم رتکلیف بریتانیایی بوده است.

شیخ جاسم منچستر یونایتد

برادر امیر قطر منچستر یونایتد

سِر جیم رتکلیف میلیاردر بریتانیایی چندین پیشنهاد را از طریق کمپانی خود با نام «INEOS» به ثبت رساند و در سوی دیگر شیخ جاسم بن حمد آل ثانی که رئیس بانک اسلامی قطر (QIB) هم هست، از طریق بنیاد «ناین تو» پیشنهادهایی برای خرید این باشگاه ارائه کرده که ظاهراً پیشنهاد پنجم و آخر بردار امیر قطر که 7.4 میلیارد پوند است، از سوی گلبزرها پذیرفته شده است.

پس از انتشار این خبر سهام منچستریونایتد در کمتر از یک ساعت بیش از ۳ درصد رشد کرد. این ادعا به این علت عجیب است که تصمیم باشگاه برای انتخاب خریدار باشگاه قرار بود چند روز دیگر اعلام شود و قاعدتا نباید به این زودی درباره فروش باشگاه تصمیم‌گیری شود. تا لحظه نگارش این مطلب هیچ یک از خبرگزاری‌های معتبر، رسانه‌های کشور انگلیس و باشگاه منچستریونایتد در این مورد صحبتی نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *