اجرای حامد مهدی خانی در بتل گروه رضا صادقی برنامه آوای جادویی

اجرای حامد مهدی خانی در بتل گروه رضا صادقی در مسابقه خوانندگی آوای جادویی که از پلتفرم خانگی منتشر می‌شود را در ادامه تماشا کنید.

شرکت کننده ارومیه ای مسابقه آوای جادویی، حامد مهدی خانی در گروه رضا صادقی قرار دارد. اگر اجرای حامد مهدی خانی در مسابقه آوای جادویی را تا به حال ندیده اید، به لینک‌های ذیل رجوع نمایید‌، تا دیگر اجراهای او را تماشا کنید:

اجرای حامد مهدی خانی در مسابقه آوای جادویی

اجرای ترانه ترکی حامد مهدی خانی در مسابقه آوای جادویی

مسابقه خوانندگی آوای جادویی (Avaye Jadooyi) در واقع نام برنامه موزیکال استعدادیابی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی و کارگردانی (محمد طهرانی) و در سال 1400 تولید گردیده است. همچنین برنامه آوای جادویی که بزرگترین مسابقه استعدادیابی موسیقی در ایران محسوب می‌شود، هیئت داوران این برنامه متشکل است از:

رضا یزدانی، رضا صادقی، محمد اصفهانی و محمد معتمدی، که اجرای برنامه را علی اوجی برعهده دارد.

حامد مهدی خانی در گروه رضا صادقی
حامد مهدی خانی در گروه رضا صادقی

این مسابقه شباهت زیادی با مسابقه تلویزیونی صدا (the voice) دارد که در داخل کشور ایران ضبط شده‌است و افراد زیادی این برنامه را نسخه داخلی فارسی‌زبان صدای برتر می‌دانند. هر دو برنامه استعدادیابی خوانندگی صدای برتر (ام بی سی پرشیا) و آوای جادویی (فیلم نت) از فرمت کلی برنامه د ویس شبکه ان بی سی آمریکا استفاده کرده‌اند.

اما تفاوت‌های مختلفی با یکدیگر دارند که باعث می‌شود یکی کاملاً در فرمت اصلی قرار بگیرد و دیگری ترکیبی از ایده‌های مختلف باشد؛ برنامه آوای جادویی همان مسابقه ایست که فرمت متفاوتی با د ویس اصلی دارد.

بیوگرافی و بداهه خوانی حامد مهدی خانی

اجرای حامد مهدی خانی در بتل گروه رضا صادقی


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *