همنواز

توضیح تام هالند از سختی های اسپویل فیلم Spider-Man: No Way Home

توضیح تام هالند از سختی های اسپویل فیلم Spider-Man: No Way Home توجه زیادی جلب کرد. در ادامه به گفته تام هالند درباره اسپویل فیلم اسپایدرمن می‌پردازیم.

تام هالند یک بازیگر و رقصنده بریتانیایی است که به دلیل بازی در نقش مرد عنکبوتی به شهرت رسید. این بازیگر با وجود سن کمش نماد موفقیت است، به این معنا که فیلم های او بسیار محبوب بوده و نماد فیلم های اکشن ابرقهرمانی است. تام هالند در ۱ ژوئن ۱۹۹۶ در لندن به دنیا آمد خانواده او به هنر نزدیک هستند، پدر یک کمدین بریتانیایی و مادر یک عکاس مشهور لندنی است. تام سه برادر کوچکتر دارد که تام برای آنها الگوست.

توضیح تام هالند از سختی های اسپویل فیلم Spider-Man: No Way Home

تام هالند در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید در جلوگیری از افشای اسپویلرهای Spider-Man: No Way Home بهتر از سایر بازیگران عمل کرده است:

«اندرو [گارفیلد] هنگام سفارش [غذا] گیر افتاد، توبی [مگوایر] به شکل دیگری گیر افتاد، «آلفرد مولینا» در سوپرمارکت به مردم می‌گفت که در حال بازی در فیلم «مرد-عنکبوتی» است، و تصویر «ویلم دافو» در فرودگاه درز کرد.»

توضیح تام هالند از سختی های اسپویل فیلم Spider-Man: No Way Home
گفته تام هالند درباره اسپویل فیلم اسپایدرمن

گفته تام هالند درباره اسپویل فیلم اسپایدرمن

هالند در ویمبلدون به مدرسه ابتدایی رفت و در سال ۲۰۰۸ به کالج وارد شد. تام به عنوان دانشجو به رقص علاقه داشت. بنابراین به مدرسه رقص وارد شد و در مسابقات شرکت کرد. این پسر در ده سالگی در رقص هیپ هاپ چنان موفق بود که به رقابت ها دعوت شد.

هالند تصور می کرد در این زمینه شانسی ندارد و فکر نمی کرد هرگز به طور حرفه ای برقصد. کارگردان نظر دیگری داشت و نوجوان را انتخاب کرد، گرچه این نوجوان بی تجربه بود. تام هنوز مهارت های خود را از دست نداده و هنوز یک رقصنده موفق است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *