مذاکره تام هالند برای فیلم Spider man 4 برگزار شد

پس از اینکه ساخت فیلم مرد عنکبوتی 4 تأیید شد، روز گذشته خبر مذاکره تام هالند برای فیلم Spider man 4 به انتشار رسید که خبر خوبی برای هوادران MCU است.

به تازگی، پس از اینکه مدیران MCU اعلام کردند مرد عنکبوتی 4 ساخته خواهد شد، مذاکرات تام هالند برای مرد عنکبوتی 4 صورت گرفت که تحت عنوان مذاکره مرد عنکبوتی 4 با تام هالند سروصدای زیادی برپا کرد.

تقریباً دو سال پس از انتشار Spider-Man: No Way Home، تام هالند گذشت و حالا روز گذشته خبر آغاز مذاکره تام هالند با مرد عنکبوتی تأیید شد.

مذاکره تام هالند برای فیلم Spider man 4

مذاکرات تام هالند برای مرد عنکبوتی 4

مذاکره تام هالند برای فیلم Spider man 4
مذاکرات تام هالند برای مرد عنکبوتی 4

تام هالند، تأیید کرد که جلسات مرد عنکبوتی 4 در حالی آغاز شده است که ستاره در حال آماده شدن برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول است. تقریبا دو سال از اکران Spider-Man: No Way Home که یکی از بزرگترین فیلم‌های فاز 4 در MCU بود، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

فیلم راهی به خانه نیست، نه تنها سه گانه پیتر پارکر را به پایان رساند، بلکه به وب اسلینگر اجازه داد تا با اندرو گارفیلد و مرد عنکبوتی توبی مگوایر به عنوان بخشی از یک ماجراجویی بزرگ‌تر در دنیای چند وجهی متحد شود. با موفقیت چشمگیر Spider-Man: No Way Home، دنباله آن کم کم در دست ساخت است.

در حالی که استودیو مارول و سونی پیکچرز به‌روزرسانی‌های زیادی در مورد پروژه مرد عنکبوتی 4 هلند ارائه نکرده‌اند، MCU به‌روزرسانی‌های مثبتی در مورد بازگشت خود به MCU ارائه کرده است. ستاره بریتانیایی در مصاحبه‌ای با ورایتی فاش کرد که جلسات مرد عنکبوتی 4 در حال انجام است. با این حال، با توجه به اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا، تولید به این زودی ها آغاز نمی‌شود.

مذاکره مرد عنکبوتی 4 با تام هالند

مذاکره تام هالند برای فیلم Spider man 4
آغاز مذاکره تام هالند با مرد عنکبوتی

تامس استنلی هالند متولد ۱ ژوئن ۱۹۹۶ بازیگر انگلیسی است. او جوایز گوناگونی از جمله یک جایزه فیلم بفتا، سه جایزه ساترن و یک رکورد جهانی گینس کسب کرده و نامش در فهرست ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال فوربز قرار گرفته است. چند نشریه او را یکی از محبوب‌ترین بازیگران نسل خود یاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *