پشت پرده خودکشی پانته آ اقبال زاده + عکس نامه

به تازگی، حواشی زیادی بر سر خودکشی پانته آ اقبال زاده به انشتار رسیده که بازتاب‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی با خودش به همراه داشت.

پس از خودکشی یک نویسنده به اسم پانته آ اقبال زاده حواشی زیادی بر سر داستان داستان خودکشی کردن پانته آ اقبال زاده به انتشار رسید که به پشت پرده خودکشی دردناک پانته آ اقبال زاده می‌پردازند. پانته آ اقبال زاده و داستان خودکشی اش حواشی زیادی در چند روز گذشته برپا کرد.

پشت پرده خودکشی پانته آ اقبال زاده

عکس نامه

پانته آ اقبال زاده در این نامه خودکشی کوتاه، خطاب به پدرش، وضعیت روحی خود را شرح داده است و نا امیدی عمیقی از هر سطر نوشته‌اش به چشم می‌خورد و نشان می‌دهد که گویا او دچار افسردگی است. او ساده و بدون پیچ‌وخم درد عمیق و کاری‌اش را در چند سطر برای پدر روی کاغذ آورده و خودش را خلاص کرده.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی پانته آ اقبال زاده

خواهر او، پگاه اقبال‌زاده، مترجم و خواهر او، با انتشار ویدویی که عکس‌های پانته آ را از کودکی تا بزرگسالی مرور می‌کند در صفحه شخصی خود نوشته است:

وقتی که به دنیا آمدی مرا بردی تا آن سوی عشق. سپس رها شدم تا درد… حالا تک و تنها ماندم با کوله‌باری از خاطرات کودکی.. آسوده بخواب پانته‌آی زیبای من… زین پس تمام شب‌هایم صدای گریه می‌دهد جان خواهر…

خودکشی دردناک پانته آ اقبال زاده

در ادامه می‌توانید نامه پانته آ اقبال زاده و داستان خودکشی اش را ببینید:

خودکشی پانته آ اقبال زاده
داستان خودکشی کردن پانته آ اقبال زاده

او در نامه نوشت که خیلی با خودم کلنجار رفتم وزن دلایلم برای پایان دادن به زندگیم خیلی بیشتر شده تا اینکه بخواهم ادامه بدهم در واقع اصلاً انگیزه‌ای برای ادامه زندگی ندارم وضعیت روحی‌ام وخیم شده و حتی انجام کارهای روزمره برایم بسیار سخت و پیچیده است به خاطر وضعیت مملکت امیدی به ایستادن و موفق شدن ندارم نمی‌خواهم سربار باشم انگیزه‌ای برای دوست داشتن به خاطر بیماری ندارم.

این دختر جوان بعد از نوشتن این نامه به زندگی خود پایان داد. پدر پانته‌آ اقبال‌زاده شهرام اقبال‌زاده از مترجمان و نویسنده‌های سرشناس کشور ما می‌باشد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *