بیوگرافی پانته آ اقبال زاده ؛ علت خودکشی او

خودکشی پانته آ اقبال زاده، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات چند روز اخیر بود که رخ داد که ما در ادامه به بیوگرافی پانته آ اقبال زاده خواهیم پرداخت.

پس از اینکه پانته آ اقبال زاده به دلیل افسردگی که داشت، دست به خودکشی زد، رسانه‌های زیادی درباره زندگی پانته آ اقبال زاده و زندگینامه پانته آ اقبال زاده صحبت کردند. در ادامه این نوشتار، به شرح حال زندگی و خودکشی پانته آ اقبال زاده خواهیم پرداخت.

بیوگرافی پانته آ اقبال زاده

علت خودکشی او

پانته آ اقبال زاده در این نامه خودکشی کوتاه، خطاب به پدرش، وضعیت روحی خود را شرح داده است و نا امیدی عمیقی از هر سطر نوشته‌اش به چشم می‌خورد. او ساده و بدون پیچ‌وخم درد عمیق و کاری‌اش را در چند سطر برای پدر روی کاغذ آورده و به زندگی خودش پایان داده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده خودکشی پانته آ اقبال زاده

پانته‌آ اقبال‌زاده در زمینه مترجمی آثار کودک و نوجوان فعالیت داشت از جمله کارهای او می‌توان به کتاب خانواده خوب، تمیز مثل ما، بچه تمساح، جانمی باز هم کلوچه‌های میوه‌ای، هواپیمای آنجلا، شاهزاده خانمی با پیراهن کاغذی اشاره کرد.

بیوگرافی پانته آ اقبال زاده
درباره زندگی پانته آ اقبال زاده

زندگینامه پانته آ اقبال زاده

در ادامه می‌توانید نامه خودکشی پانته آ اقبال زاده را ببینید:

بیوگرافی پانته آ اقبال زاده
شرح حال زندگی و خودکشی پانته آ اقبال زاده

او در نامه نوشته خیلی با خودم کلنجار رفتم وزن دلایلم برای پایان دادن به زندگیم خیلی بیشتر شده تا اینکه بخواهم ادامه بدهم در واقع اصلاً انگیزه‌ای برای ادامه زندگی ندارم وضعیت روحی‌ام وخیم شده و حتی انجام کارهای روزمره برایم بسیار سخت و پیچیده است به خاطر وضعیت مملکت امیدی به ایستادن و موفق شدن ندارم نمی‌خواهم سربار باشم انگیزه‌ای برای دوست داشتن به خاطر بیماری ندارم.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *