همنواز

تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Morning Show [+عکس]

سریال The Morning Show یکی از سریال‌های کمدی درام است که طرفداران زیادی دارد و در ادامه به تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Morning Show می‌پردازیم.

فصل جدید سریال برنامه صبحگاهی به زودی منتشر می‌شود. فصل 3 سریال The Morning Show یکی از مورد انتظارترین آثار سال 2023 است که از شبکه اپل تیوی منتشر می‌شود. در ادامه به تاریخ انتشار فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی می‌پردازیم.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Morning Show

فصل 3 سریال The Morning Show

سریال The Morning Show همچنین به عنوان جنگ‌های صبح در استرالیا و اندونزی شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام آمریکایی با بازی جنیفر آنیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل است که در اول نوامبر 2019 در Apple TV+ نمایش داده شد. این مجموعه از کتاب Top of the Morning: Inside the Cutthroat World of Morning TV در سال 2013 توسط برایان استلتر الهام گرفته شده است.

این برنامه به بررسی شخصیت‌ها و فرهنگ پشت یک برنامه خبری صبحگاهی از شبکه می‌پردازد. پس از اتهامات سوء رفتار جنسی، مجری مرد برنامه به اجبار برنامه را ترک می‌کند. جنبه‌های جنبش #MeToo از منظرهای متعددی مورد بررسی قرار می‌گیرد، زیرا اطلاعات بیشتر و بیشتری در مورد سوءرفتار گفته شده منتشر می‌شود.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Morning Show
تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Morning Show

اپل تی‌وی+ با انتشار تصاویری اعلام کرد که فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی چهارشنبه، ۱۳ سپتامبر پخش خواهد شد. این سریال برنده جوایز امی، «اتحادیه بازیگران» و انتخاب منتقدین با بازی و تهیه‌کنندگی «جنیفر انیستون» و ریس ویترسپون سفارش ساخت فصل چهارم را دریافت کرده است. شارلوت استوت شورانر جدید برنامه صبحگاحی و تهیه‌کننده سریال و جانشین کری ارین شده است.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی

تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Morning Show
تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Morning Show

فصل دوم برنامه صبحگاهی سپتامبر سال گذشته پخش شد و نشان داد که الکس با بازی انیستون پس از ملاقات با میچ کسلر با بازی استیو کارل در ایتالیا به کووید مبتلا شده و ویروس را به نیویورک آورده است. جان هم ستاره مد من در فصل سوم به جنیفر انیستون، ریس ویترسپون، و بیلی کروداپ پیوسته است. تیگ نوتارو، نیکول بهاری و استیون فرای دیگر بازیگران جدید سریال خواهند بود.

فصل دوم در 17 سپتامبر 2021 برای اولین بار پخش شد. این سریال برای فصل سوم در ژانویه 2022 تمدید شد، که در 13 سپتامبر 2023 پخش خواهد شد. در 1 می 2023، قبل از پخش فصل سوم، اپل این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *