همنواز

حرف های گلشیفته فرهانی در مورد همکاری با لئوناردو دیکاپریو [+جزئیات]

گلشیفته فرهانی یکی از بازیگران معروف ایرانی است که اخیراً حرف های گلشیفته فرهانی در مورد همکاری با لئوناردو دیکاپریو به گوش می‌رسد.

همکاری گلشیفته با لئوناردو دیکاپریو یکی از جنجالی‌ترین اخبار دنیای سینما بود که در سال 2008 اتفاق افتاد. به تازگی خبری تحت عنوان همکاری گلشیفته و دیکاپریو در فیلم Body of Lies منتشر شد که صحبت های گلشیفته در مورد دیکاپریو را نشان می‌دهد.

حرف های گلشیفته فرهانی در مورد همکاری با لئوناردو دیکاپریو

همکاری گلشیفته با لئوناردو دیکاپریو

این بازیگر ۳۹ ساله با فیلم یک مشت دروغ به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۲۰۰۸ مقابل لئوناردو دی‌کاپریو و راسل کرو یکی از اولین فیلم‌های هالیوودی خود را تجربه کرد. او در مصاحبه با بروبایبل به یاد می‌آورد که چگونه برای اولین بار در مقابل دوربین بازیگر مردی را لمس کرده است. فراهانی می‌گوید:

چیزی که هرگز فراموش نمی‌کنم صحنه‌ای است که در فیلم نیست، یکی از صحنه‌های حذف شده است باید دی‌کاپریو را لمس می‌کردم و جالب اینکه من و لئو، پشت صحنه رفیق بودیم، دوست بودیم و به جت اسکی می‌رفتیم، یکدیگر را بغل می‌کردیم. اما جالب این است که در مقابل دوربین، نمی‌توانستم او را لمس کنم. به‌شدت گیج بودم و خاطره دردناکی داشتم. شرطی شده بودم چون اهل ایران بودم و در آن‌جا اجازه نداری هیچ‌کس را مقابل دوربین لمس کنی.

حرف های گلشیفته فرهانی در مورد همکاری با لئوناردو دیکاپریو
حرف های گلشیفته فرهانی در مورد همکاری با لئوناردو دیکاپریو

او ادامه می‌دهد که نمی‌توانسته لمس گردن دی‌کاپریو را حتی تصور کند. ریدلی اسکات آمد و لئو گفت:

اشکالی ندارد، دستت را پشت گردن من بگذار و پایین‌تر برو. در این صحنه حتی قرار نبود یکدیگر را ببوسیم! لمس او حتی برای من ممکن نبود. بنابراین، می‌توانم بگویم که او به من یاد داد چگونه مردی را مقابل دوربین لمس کنم.

رهاورد فراهانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی است. او دختر بازیگر، بهزاد فراهانی، است و فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم درخت گلابی (۱۳۷۶) آغاز کرد که برای آن برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. او در سال ۱۳۸۲ برای نقش‌آفرینی در اشک سرما نیز نامزد دریافت این جایزه شد و برای فیلم بوتیک جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره سه قاره را کسب کرد.

صحبت های گلشیفته در مورد دیکاپریو

حرف های گلشیفته فرهانی در مورد همکاری با لئوناردو دیکاپریو
همکاری گلشیفته و دیکاپریو در فیلم Body of Lies

فیلم درباره الی (۱۳۸۷) با نقش‌آفرینی فراهانی با تحسین همگانی منتقدان همراه بود و چندین جوایز و نامزدی در سراسر جهان را کسب کرد. او بعد از آن به پاریس، فرانسه رفت و در هیچ فیلم ایرانی کار نکرد. او در چندین فیلم پرمخاطب از قبیل یک مشت دروغ (۲۰۰۸)، خروج: خدایان و پادشاهان (۲۰۱۴)، دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند (۲۰۱۷) و استخراج (۲۰۲۰) ظاهر شده است. فراهانی در جوایز سزار برای بازی در سنگ صبور (۲۰۱۲) نامزد دریافت جایزهٔ امیدبخش‌ترین بازیگر زن شد. همچنین فیلم پترسون (۲۰۱۶) با نقش‌آفرینی او، نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است. او از اعضای آکادمی علوم و هنرهای سینما است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *