ببینید : تصویر لو رفته از سحر مقدسی و محمد خردادیان

امروز چند تصویر لو رفته از سحر مقدسی و محمد خردادیان در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای او داشته است.

اخیرا عکسی از سحر مقدسی در کنار خردادیان در فضای مجازی وایرال شده است. گویا تصویر جنجالی خردایان و سحر مقدسی حواشی بسیاری را برای این دو نفر به همراه داشته است.

تصویر لو رفته از سحر مقدسی و محمد خردادیان

عکسی جدید از خردادیان و سحر مقدسی

اخیرزا تصویری از سحر مقدسی خواننده پاپ به همراه خردادیان پخش شده که گویا این دو دوست های صمیمی و قدیمی یکی دیگر بوده اند. محمد خردادیان متولد 3 اسفند 1335 در تهران، رقصنده است او یکی از رقصنده های مشهور ایران است، تجربه بازی و نویسندگی فیلمنامه تئاتر را هم دارد پدرش اصالتا قزوینی و مادرش اصالتا سبزواری بود که به تهران مهاجرت کرده بودند.

سحر مقدس متولد 13 آذر 1364 در تهران ، خواننده موسیقی پاپ است فارغ التحصیل لیسانس علوم هنر از دانشگاه امارات می باشد که تجربه شاگردی استاد محمد نوری را دارد که از 17 سالگی مهاجرت کرده و حالا در لندن حضور دارد ایشان 173 سانتی متر قد و 69 کیلوگرم وزن دارد و سایز پاش 38 است.

تصویر لو رفته از سحر مقدسی و محمد خردادیان
عکسی از سحر مقدسی در کنار خردادیان

تصویر جنجالی خردایان و سحر مقدسی

در ادامه می‌توانید عکسی از سحر مقدسی در کنار خردادیان را ببینید:

تصویر لو رفته از سحر مقدسی و محمد خردادیان
عکسی جدید از خردادیان و سحر مقدسی

سحر مقدس می گوید در حال حاضر شغل دیگری ندارم و خوانندگی تنها شغل و روش مـن برای کسب درآمد اسـت. همچنین او می گوید:

“زمانى کـه ایران بودم با زنده یاد استاد محمد نورى آواز کار میکردم اما در حال حاضر با استادى همکارى ندارم و خودم تمرین می‌کنم. اما ممکن اسـت گاهی دیده باشید کـه سحر کمی هیکلی بنظر می‌رسد و گاهی هم لاغر می‌شود.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *