همنواز

فوری: حجت کریمی از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داد!

استعفای حجت کریمی ؛ حجت کریمی پس از استفعا از سمتش گفت که هرکاری کردم تا استقلال سربلند شود، اما اقدامات یک نفر مانع آن شد!

وزارت ورزش و جوانان با استعفای سرپرست باشگاه استقلال موافقت کرد. سرپرست باشگاه استقلال با انتشار متنی از مسئولیت خود در این باشگاه کناره گیری کرد. در ادامه مطلب با خبر حجت کریمی استعفا همراه بمانید.

استعفای حجت کریمی

  • استعفای سرپرست باشگاه استقلال

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال امشب (چهارشنبه) به دلیل نبود منایع مالی از سمت خود استعفا کرد.  پس از این تصمیم، خبر می‌رسد که وزارت ورزش و جوانان با استعفای کریمی موافقت کرده است و به زودی سرپرست جدید این باشگاه را معرفی خواهد کرد. سرپرست مستعفی مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت:

ظرف مدت زمان کوتاهی که به عنوان خدمتگزار در باشگاه استقلال مشغول بودم همه کار کردم تا باعث سربلندی استقلال شوم اما اقدامات یک نفر مانع شد.

استعفای حجت کریمی

استعفای سرپرست تیم استقلال

زلزله شدید علیرضا بیرانوند در بازار نقل و انتقالات ایران، منجر به تمدید دوساله قرارداد او با پرسپولیس و استعفای سرپرست باشگاه استقلال شد! جنگ مغلوبه شد و باشگاه استقلال که با پیشنهاد حدود ۱۰۰میلیاردی به دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه بهم ریختن کامل اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد! محمد حسین قریب، علی خطیر و علی نظری جویباری گزینه‌های مورد نظر هستند. ظاهرا قرار است تا فردا یکی از این سه نفر به عنوان سرپرست معرفی شوند تا باشگاه استقلال بیش از این وارد بحران نشود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *