همنواز

حضور جواد خیابانی در شب های مافیا ؛ جواد خیابانی وارد شب های مافیا شد

جواد خیابانی چهره معروف ایرانی که محبوبیت زیادی دارد. حضور جواد خیابانی در شب های مافیا سوژه جدید رسانه ها شد که در ادامه جزئیات آن را ببینید.

فصل جدید شب های مافیا در حالی پخش خود را از شب یکشنبه پانزدهم مرداد ماه آغاز می‌کند که یک اتفاق جالب در جریان پخش آن اتفاق بیفتد و آن حضور جواد خیابانی در جمع شرکت‌کننده‌های آن است.

حضور جواد خیابانی در شب های مافیا

جواد خیابانی وارد شب های مافیا شد

جواد خیابانی، مجری و گزارشگر پرحرف و معروف تلویزیون، که به خاطر اظهارنظرها و جملات منحصربه‌فردش همیشه مورد توجه قرار دارد، در فصل جدید برنامه رئالیتی با عنوان شب‌های مافیا حضور خواهد داشت و به همراه سایر شرکت‌کنندگان در بازی مافیا شرکت خواهد کرد.

اکنون می‌توان حدس زد که قسمتی که جواد خیابانی حضور دارد، بیشتر از قسمت‌های دیگر توجه مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد و احتمال افزایش بازدید این برنامه بالا باشد.

حضور جواد خیابانی در شب های مافیا
جواد خیابانی در شب های مافیا

شب های مافیا با جواد خیابانی

فصل جدید برنامه رئالیتی شب‌های مافیا توسط محمدرضا رضائیان به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده، و باگردانندگی محمد بحرانی، در پلتفرم « فیلیمو» تولید و ارائه شده است.

در سری جدید این برنامه چهره‌هایی همچون: فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی‌نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان، حدیث فولادوند، جواد خیابانی و… حضور خواهند داشت.

در فصل های مختلف شب‌های مافیا بازیگران و خواننده‌های زیادی حاضر شده‌اند، اما حضور بشیر حسینی در فصل چهارم شب‌های مافیا، محمد معتمدی در فصل دوم و حالا جواد خیابانی در فصل جدید این رئالیتی‌شو بیش از دیگران غافلگیرکننده بوده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *