درگیری بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی از دیدگاه جانسون

جدیدا خبری به دست ما رسیده با موضوع درگیری بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی از دیدگاه جانسون و انتشار این خبر بازخورد وسیعی در اینترنت داشته.

دووین جانسون: Black Adam گرفتار گرداب مدیریت جدید دی‌سی شد جانسون گفته بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی گرفتار شده است. دووین راک جانسون در قسمت جدیدی از برنامه کوین هارت در پلتفرم پیکاک (Hart to Hart) حضور پیدا کرده و از فرایند تولید و پخش بلک آدام (Black Adam) گفته است.

درگیری بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی

گرفتاری بلک ادام در اداره کردن دی‌سی

این قسمت قبل از اعتراض اتحادیه بازیگران آمریکا ضبط شده است. این فیلم ابرقهرمانی به طوری طراحی شده بود تا آغازگر فصل تازه‌ای از دنیای دی‌سی در استودیوی برادران وارنر باشد.

جانسون برای برگرداندن هنری کویل» در صحنه‌ای کوتاه سعی بسیاری کرد ولی بعد از اینکه جیمز گان و پیتر سفران به عنوان مدیران جدید استودیوی دی‌سی معرفی شدند، اعلام شد که کویل و جانسون دست کم در فاز اول دنیای دی‌سی نقش سوپرمن را ایفا نخواهند کرد. جانسون دسامبر پیش اعلام کرد که بلک آدام 2  ساخته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین کمیک های بلک آدام

بهترین فیلم های DC دی سی تا سال 2025

درگیری بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی
درگیری بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی

مشکلات چالش مدیریت دی‌سی برای بلک ادام

جانسون در پاسخگویی به این سوال که چه احساسی درباره چندگانه بی‌نتیجه مانده بلک آدام، می‌گوید: بلک آدام درگیر گرداب مدیریت جدید شد. تغییرات بسیار زیادی در سطح مدیریت صورت گرفت.

هنگامی که یک کمپانی دارید که به صورت عمومی تجارت می‌کند، و همه این تغییرات مدیریتی را دارید، آدم‌هایی می‌آیند و تصمیماتی می‌گیرند که ممکن است شما با آن‌ها موافق نباشید. او تأکید می‌کند که بلک آدام در تار رهبری جدید گرفتار شده اما هنوز کاملاً درک نمی‌کند که چرا این شخصیت رها شده است.

او اضافه کرد این همیشه یکی از بزرگترین معماها خواهد بود. پرتقاضاترین افتتاحیه کارنامه من بود. البته بدون بازار چین که می‌توانست 100 تا 200 میلیون دلار اضافه کند. ابرقهرمانی دارید که می‌خواهید چندگانه‌اش را گسترش دهید.

درگیری بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی
مشکلات چالش مدیریت دی‌سی برای بلک ادام

در ادامه گغت سوپرمن و هنری کویل را برمی‌گردانید که دنیا را شیدای خود کرد. و یک مجموعه ابرقهرمانی متنوع خلق می‌کنید که زنان و مردان رنگین‌پوست دارد.

بلک آدام در هفته اول اکران 67 میلیون دلار فروخت در حالی که فلش (The Flash) دیگر فیلم ابرقهرمانی دی‌سی افتتاحیه 55 میلیون دلاری را در آمریکا ثبت کرد. با این حال فروش بلک آدام ادامه پیدا نکرد و به 400 میلیون دلار نرسید.

جانسون توقف ساختن دنباله‌های بلک آدام را با خریداری شدن یک باشگاه فوتبال آمریکایی و بیرون انداختن مربی و بازیکنان قیاس می‌کند: مهم نیست چند بار برنده سوپر بول شده‌اید یا چند انگشتر قهرمانی دارید، به سراغ افراد دیگری می‌روند.

گرفتاری بلک ادام در اداره کردن دی‌سی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درگیری بلک آدام در گرداب مدیریت جدید دی‌سی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *