حمایت پیمان معادی از سعید روستایی +[جزئیات]

به تازگی خبری مبنی بر حمایت پیمان معادی از سعید روستایی در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این هنرمند ایرانی داشته است.

اخیرا خبری مبنی بر سخنان پیمان معادی درباره سعید روستایی در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا حواشی زیادی برای ایان بازیگر حرفه ای سینمای ایران ایجاد شد که به آن ها خواهیم پرداخت.

حمایت پیمان معادی از سعید روستایی

حمایت پیمان معادی از کارگردان برادران لیلا

در حالی که واکنش‌های جهانی به حکم زندان سعید روستایی، کارگردان فیلم “برادران لیلا”، ادامه دارد، پیمان معادی، هنرمند سرشناس ایرانی و یکی از بازیگران فیلم‌های سعید روستایی، از طریق انتشار پستی در حساب اینستاگرام خود از آقای روستایی حمایت کرد.

در روزهای اخیر، سکوت بازیگران مرد فیلم “برادران لیلا” که از چهره‌های سرشناس سینمای ایران هستند، و عدم حمایت آنها از سعید روستایی، با انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

پیمان معادی در واکنش به حکم سعید روستایی نوشت:

“سعید جانخنده‌دار و باعث ‌تاسفه اگر کسی فکر کنه احکـ.ام عجیب و غریب روی کاغذ می‌تونن قدری از خلاقیت یا دغدغهٔ هنرمند نابغه‌ای مثل تو رو کم کنن یا در روند پیشرفت و موفقیتت خللی وارد کنن.من افتخار این‌رو داشتم که در تمام سه فیلمی که ساختی بازی کنم و با شناختی که ازت دارم مطمئنم همهٔ این سختی‌ها و تهدیدها برات تبدیل به تجربیاتی بکر و درخشان میشن تا فیلم بعدیت‌ رو برای مردمی که همیشه مسائل و مصائبشون دغدغهٔ اصلیت بوده بهتر و دیدنی‌تر از قبل بسازی.”

حمایت پیمان معادی از سعید روستایی
سخنان پیمان معادی درباره سعید روستایی

سخنان پیمان معادی درباره سعید روستایی

در ادامه می‌توانید عکسی از پیمان معادی و سعید روستایی را ببینید:

حمایت پیمان معادی از سعید روستایی
حمایت پیمان معادی از سعید روستایی

 

در ادامه نیز افزود:

“سینماگر بودن در همهٔ دنیا کار سختیه ولی ما در ایران یاد گرفتیم که برای نگارش و نمایشِ قصه‌هامون باید از همهٔ هنرمندان جهان قوی‌تر، پـ.وست‌کلـ.فت‌تر، صبور‌تر و البته امیدوارتر به آینده باشیم. بهترین آثار هنری جهان عمدتا توسط آرتیست‌هایی خلق شدند که مرارت‌ بیشتری کشیدند و شاهکارهای سینمای خودمان در دهه‌های گذشته بهترین گواه این حقیقت هستند.متاسفم که در سال‌های اخیر این جمله همیشه ورد زبانمان بوده که ” این نیز بگذرد” ولی سعید عزیز، واقعا هم گذشته؛ هرچند سخت و هر چند پر هـ.زینه. در نهایت اما هنرمندان درخشانی مثل تو مانده‌اند و می‌مانند و می‌سازند؛ همون‌طور که بزرگان ما در گذشته با همین رویه شاهکارهای فرهنگی و هنری مارو در زمینه‌های مختلف خلق کردند.”

همچنین پیمان معادی در واکنش به حکم سعید روستایی گفت:

“البته ناگفته نماند که همهٔ صادر کننده‌های این احکـ.ام عجیب، همهٔ مبـ.صرها و تنـ.بیه‌کـ.ننده‌ها رفته‌اند و میز و صندلی‌هایشان را نفر بعدی تصاحب کرده تا آنها هم بخش اعظم هوش و استعداد خودشون رو به خدمت اختراع ممـ.نوعیـ.ت‌های بکر و خلاقانهٔ جدید بگیرند.مثل ممـ.نوع‌المعـاشرت کردن تو با جماعت سینمایی. (راستی این متن معـاشرت من با تو بود نه برعکس، بنابراین برای تو جـ.رم محـ.سوب نمیشه)و در آخر هم باید بگم که سعید نازنین، تو معـاشر سینمایی من نیستی؛ تو رفیق من و مثل برادر کوچک‌تر من بودی و هستی.این روزها بیشتر از هر زمان دیگه‌ای مشتاق معـاشرت با تو و گپ و گفت‌های سازنده و‌ پرشورمون هستم.به زودی کنار هم می‌شینیم و چاییِ گفتگومون رو با سوهان سوغاتیِ تو شیرین می‌کنیم تا خوشی و کِیف و حالمون دو چندان شه”

 حمایت پیمان معادی از کارگردان برادران لیلا

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حمایت پیمان معادی از سعید روستایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *