ویدیو : حال روز کاوه آهنگر بازیگر فراری از ایران

به تازگی ویدیویی از حال روز کاوه آهنگر بازیگر فراری از ایران در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از فرار کاوه آهنگر و وضعیت آن خارج از ایران در رسانه ها منتشر شده که بسیار غمنگیز و دردناک است. گویا او به صورت قاچاقی از مرز های ایران خارج شده است.

حال روز کاوه آهنگر بازیگر فراری از ایران

حال روز بازیگر فراری ایرانی کاوه آهنگر خارج از ایران

کاوه آهنگر، بازیگر ایرانی که به دلیل حضور در فیلمی که خلاف احکام اسلامی بود، ممنوعیت خروج از ایران را تحمل می‌کرد که تصمیم می‌گیرد از ایران فرار کند و امیدوار است که در خارج از کشور به رویاهایش برسد. اما با شنیدن حرف‌های دردناک او درباره تجربه فاجعه‌باری که برایش رخ داده، بتاسف بسیاری را می‌‎خورد.

کاوه آهنگر در مورد فرارش از ایران گفته است:

“از روزهای ابتدایی تا آن وقت که این فیلم ممنوع‌الخروجی را ساختم، همهٔ امیدهایم دربارهٔ صنعت سینما و آینده‌ای روشن برای خودم در آنسوی مرزها بود. اما اکنون، با وجود تمام سختی‌ها و تحدیدهایی که تحت عنوان ممنوع‌الخروجی بر من تحمیل شده، اعتماد به آینده خودم را از دست داده‌ام. برایم سخت است که ببینم که می‌توانستم در جهانی که به عنوان هنرمند به آن رویاپردازی می‌کردم، موفق شوم، اما به دلیل ممنوعیت خروج از کشور، این رویا برایم حقیقی نیست.”

حال روز کاوه آهنگر بازیگر فراری از ایران
وضعیت عجیب کاوه آهنگر بازیگر فراری از ایران

فرار کاوه آهنگر و وضعیت آن خارج از ایران

در ادامه می‌توانید وضعیت عجیب کاوه آهنگر بازیگر فراری از ایران را ببینید:

کاوه آهنگر در ادامه نیز افزود:

“تجربهٔ محدودیت حریم شخصی و آزادی خودم، به من فهماند که در واقع چه چیزی را دارم از دست می‌دهم. هرگز نباید فراموش کنیم که هنرمندان برای ابراز خلاقیت‌هایشان و ارائهٔ داستان‌های متنوع و مفهومی، نیاز به آزادی و حریم شخصی دارند. بدون این آزادی، خلاقیت ما محدود می‌شود و دیگر نمی‌توانیم پیام‌های هنریمان را به جامعه منتقل کنیم.”

حال روز بازیگر فراری ایرانی کاوه آهنگر خارج از ایران

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حال روز کاوه آهنگر بازیگر فراری از ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *