ویدیو: صحبت های ناراحت کننده گوهر خیراندیش ؛ میخواستن من را سر به نیست کنند !

به تازگی ویدیویی از صحبت های ناراحت کننده گوهر خیراندیش در رسانه های مجازی پخش شده که بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است.

گوهرخیراندیش با تلخی واقعیتی روبرو شد که در پشت صحنه یک فیلم رخ داد. او درباره این موضوع اظهار کرد:

“اگر دخترم به موقع نمی‌رسید، قصد داشتند در بیمارستان با تزریق هوا، من را به قتل برسانند.”

صحبت های ناراحت کننده گوهر خیراندیش

حرف های ناراحت کننده گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در گفتگویی تازه، درباره رویدادهای باورنکردنی در پشت صحنه سریال “حماسه آرد” صحبت کرد. او بیان کرد که به علت آپاندیسیت و بی‌اعتنایی عوامل تولید، به یک قدمی مرگ رسیده بود.

او درباره این موضوع اظهار داشت:

“با عفونت و تب ۴۰ درجه، با مشت به دیوار خانه می‌کوبیدم تا همسایه بیاید و به بچه‌هایم خبر دهد که مرا از آنجا ببرند. عوامل سریال فکر می‌کردند که من در حال فرار از شرایط سخت کار در روستا هستم و به همین دلیل این تمثیل را انجام می‌دهم، در حالی که در واقع من از کار در آنجا لذت می‌بردم.”

سپس، بازیگران شخصیت‌های “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و در آنجا او با رفتارهای عجیب تیم درمان مواجه می‌شود. خیراندیش ادعا می‌کند که وضعیتش در بیمارستان به حدی بد بود که یک فرد تصمیم می‌گیرد او را با آمپول هوا به قتل برساند!

صحبت های ناراحت کننده گوهر خیراندیش
سخنان دلهره آور گوهر خیراندیش

صحبت های دلهره آور گوهر خیراندیش

در ادامه می‌توانید سخنان دلهره آور گوهر خیراندیش را ببینید:

 

سرانجام گوهر خیراندیش را به بیمارستان دیگری منتقل می‌کنند و در آنجا او مراحل بهبود را طی می‌کند. در گفتگویی، او به مرحوم جمشید اسماعیل‌ خانی نیز اشاره کرد. او اظهار کرد:

“در بیمارستان، یک خانم به همراه یک پارچه سبز به من سر زد. او گفت که در خواب جمشید اسماعیل‌خانی را دیده است و او در خواب خواسته که این پارچه را به شکم من ببندد. پس از گذشت ۱۰ روز، تب من کاهش یافت. همچنین یک خانم پرستار در بیمارستان نیز در خواب جمشید را دیده بود و جالب این است که در همان روزها، کمند امیرسلیمانی به من زنگ زده و گفت که مادرش نیز خواب جمشید اسماعیل‌خانی را دیده.”

حرف های ناراحت کننده گوهر خیراندیش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص صحبت های ناراحت کننده گوهر خیراندیش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *