عکس عجیب از شستشوی سر بهروز وثوقی توسط حامد بهداد +[اظهارات حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی]

عکسی از شستشوی سر بهروز وثوقی توسط حامد بهداد در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون، در کنار چند تن دیگر از ستارگان هنر هفتم حضور داشته و در نقش‌های متنوعی به خوبی عمل کرده است. او توانایی بالایی در هنرپیشگی دارد و نمایش‌های فوق‌العاده‌ای در این زمینه ارائه کرده است. در ادامه مطلب با خبر شستن سر بهروز وثوقی توسط حامد بهداد همراه ما بمانید.

شستشوی سر بهروز وثوقی توسط حامد بهداد

عکس جدید حامد بهداد و بهروز وثوقی

به گزارش منابع خبری:

حامد بهداد بازیگر خوب ایرانی، اخیرا عکسی از خود با بهروز وثوقی منتشر کرد که باعث تعجب کابران فضای مجازی شد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس حامد بهداد و بهروز وثوقی را مشاهده کنید:

شستشوی سر بهروز وثوقی توسط حامد بهداد
شستشوی سر بهروز وثوقی توسط حامد بهداد

بیشتر بخوانید:

ببینید: استوری حامد بهداد برای مردم مریوان +[عکسی از حامد بهداد با بهروز وثوقی در آمریکا]

فیلم: آواز کوچه بازاری بی‌نظیر حامد بهداد

اظهارات حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی

حرف های حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی

حامد بهداد، بازیگر سینما و تلویزیون، در کنار چند تن دیگر از ستارگان هنر هفتم حضور داشته و در نقش‌های متنوعی به خوبی عمل کرده است. او توانایی بالایی در هنرپیشگی دارد و نمایش‌های فوق‌العاده‌ای در این زمینه ارائه کرده است. حامد بهداد دستاوردهایی در زمینه آواز و خوانندگی نیز داشته است. او یک سوپراستار سینمای ایران است و تصویری با استایل سینماتیک از خود منتشر کرده است.

همچنین، تصویری از حامد بهداد در کنار بهروز وثوقی در آمریکا منتشر شده است، که نشان از حضور و فعالیت‌های او در سطح بین‌المللی دارد.

اظهارات حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی
نوشته های عجیب حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی

سخنان جنجالی حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی

در ادامه می‌توانید تصویری از حامد بهداد و بهروز وثوقی را ببینید:

اظهارات حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی
حرف های حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی

در کپشن این تصویر حامد بهداد نوشت:

“همه چیز به خاطر بهروز و فیلم‌های کیمیایی بیچاره شده‌ایم. حسرت بازی بهروز و جادوی فیلم‌هایش را داریم. این دو هنرمند به سینمای ایران فتح و قلب مردم را لرزانده‌اند. زندگی ما تغییر کرده و ما عاشق سینما شده‌ایم. همه چیز تبدیل به یک رقم زنده و جاودانه شده است که جان به تماشاگران می‌دهد. هیچکس مثل آنها نشد، مثل آن سال‌ها. در اواخر بهار امسال، من به شهر لس آنجلس رفتم و در یک مکان دیدم که صاحبکار موهای اسطوره‌ای را می‌شست. من به او گفتم که می‌توانید آن را کنار بگذارید، ما به شستن موی او نیاز داریم. ما با هم خندیدیم. من فریاد زدم که “آهای ماساژ موی ویژه سلاطین!” و او خندید.”

در ادامه نیز نوشته شده است:

“من از او پرسیدم که شما در این چهل سال چه کشیدید؟ او گفت “هی هی” و همسرش به او لبخندی زد. می‌توانستم در چشمان او معنی آن “آه” را بخوانم. چرا اسکورسیزی همچنان با رابرت دنیرو فیلم می‌سازد و او بازی می‌کند، اما ما نمی‌توانیم یکبار دیگر شاهد بازی بهروز در فیلم‌های کیمیایی باشیم؟ کی مقصر است؟ چه اتفاقی افتاد؟ چقدر صدای جلیلوند و اسماعیلی در چهره او زیبا بود. چقدر سینما خوب بود. او هنوز هم با چهره‌ای سینمایی است. حالا مستندی از زندگی او نمایش داده می‌شود و مردم عاشق او جمع می‌شوند و تشویق می‌کنند. جای ما همه خالی است. جای دوستانش. جای همکارانش و طرفدارانش. جای همه خالی است. ما حاضر نیستیم وقتی او در سنین بالا به زیر نور صحنه رفته و توسط تماشاگران دریافت شود.”

سخنان جنجالی حامد بهداد در مورد بهروز وثوقی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص شستشوی سر بهروز وثوقی توسط حامد بهداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *